Den uunnværlige stellevesken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
980c8b15b6d18fe62d1e3c6bbf550181.jpg

Har stæsja opp kiwi sin veske denne runden! Får se om jeg synes den er ok, eller om den blir for liten [emoji14]
Har emmuljonga vesken etter jenta enda, så tar eventuelt i bruk den om kiwi sin blir for liten

Blir nok bare å bruke kiwi-veska :p Fulgte en med bugaboo-vogna, men den så fryktelig upraktisk ut.
Syns den fra kiwi så så jev ut at jeg avbestilte den jeg egentlig ville ha [emoji23] Penger spart!

Storksak Bailey. Stor, romslig og ganske dyr - men jeg er nødt til å ha plass til skift/bleier til to barn og jeg orker ikke ha med en ekstra sekk de gangene vi er ute med begge barna.
Bruker den som fødebag først:)
Kiwi er fri for babypakker her i byen, så den stelleveska har jeg ikke sett enda:p

Har en fra Lassig (heter det det?) etter storebror som jeg er veldig fornøyd med og fortsatt bruker, blir nok den :)

Får låne en emmaljunga veske fra ei venninne. Og får se hva som skjer angående den kiwi veska. Hadde jo egentlig tenkt å bare bruke den men gadd ikke si nei til å låne ei veske heller.

Det fulgte med ei veske til buffaloen, men likte ikke den så godt. Skal hente ut kiwi-veska, så ser vi hvilken vi ender opp med å bruke :) Får kjøpe noe i etterkant hvis det blir krise :p

Dere som har Kiwi veska, er det lenge siden dere hentet? Og hvor i landet har dere fått tak i den? Jeg synes det er tomt overalt hele tiden jeg nå.. og jeg har hørt så mye bra om den så bil gjerne ha den!

Dere som har Kiwi veska, er det lenge siden dere hentet? Og hvor i landet har dere fått tak i den? Jeg synes det er tomt overalt hele tiden jeg nå.. og jeg har hørt så mye bra om den så bil gjerne ha den!
Jeg har hentet den i Vestfold og var ikke no problem når jeg henta ihvertfall. Er en liten stund siden nå da, bestilte med en gang det var 3 mnd igjen [emoji85][emoji23]

Østfold, på en knøttliten kiwibutikk i Fredrikstad :) Prøvde meg først på en av de litt store nyere kiwiene, men det var ikke mye å skryte av. Så fant en litt bortkommen liten sjappe midt i et byggefelt og de hadde mange på lager, sa det ikke var så stor etterspørsel akkurat der :p

Jeg har kjøpt Kaos stellesekk. Siden vi ikke har familie i nærheten blir det kanskje litt reising på meg i permisjonstiden, og da vil jeg heller ha en sekk på ryggen enn en skulderveske. Ser for meg det kan bli litt mye å bære på med bagasje og baby :)

Jeg hentet min i slutten av juni, i Bergen. Måtte innom mange kiwi-butikker før jeg fant, de hadde én igjen i den siste butikken jeg var i :p Jeg syns den er helt super, så vil anbefale å prøve å få tak i den!

Jeg har kjøpt Kaos stellesekk. Siden vi ikke har familie i nærheten blir det kanskje litt reising på meg i permisjonstiden, og da vil jeg heller ha en sekk på ryggen enn en skulderveske. Ser for meg det kan bli litt mye å bære på med bagasje og baby :)
Den hadde jeg forrige gang, den er veldig bra!:)

Den har jeg også kjøpt. Enig i at det er mer praktisk med sekk, både ved reising og hvis man tenker å bære baby en del i bæresjal/sele.

Noen her som har hentet pakken noe sted i Oslo og vet om det finnes eller er tomt? Har så få Kiwi i nærheten...

Noen her som har hentet pakken noe sted i Oslo og vet om det finnes eller er tomt? Har så få Kiwi i nærheten...

Jeg har vært på maaange kiwi i Oslo og ingen har..:( Tror jeg skal ta meg en ringerunde så jeg slipper å farte rundt og spørre.. Har så lyst på den, har hørt fra så mange at den er perfekt!

Du bestiller den på Kiwi sine sider og så sender de fra hovedlageret til den butikken du velger :) Da får du beskjed om når du kan hente den.

Du bestiller den på Kiwi sine sider og så sender de fra hovedlageret til den butikken du velger :) Da får du beskjed om når du kan hente den.

Men hvordan er det tomt da? Er det tomt fra hovedlageret? Eller kan man hente uten å bestille også, men er da avhengig av at de har inne? :)

Back
Topp