Den tredje lille spiren - gravid ❤️

Jeg forstår ikke forkortelsene
Men prøver også på nr 3 og håper den er der. Har hatt alle kroppslige tegn på det i hvert fall. Oppblåst og magekramper, trett etc. Var helt lik i de to andre graviditetene, så følelsen er god. Men er testetøs, og ingen strek for baby ennå

Vi klarte det på vanlig måte, men var en av de 7 dagene på rad som mannfolket streika

Det er en egen tråd for forkortelsene som brukes i forumet! Anbefaler å ta en titt der ❤️ Håper det dukker opp en babystrek for oss begge i nærmeste fremtid :angelic:
 
Er 5 dpo idag, og det murrer godt neddi magen! ❤️ Håper det er et godt tegn. Det er vel fra 5-7 dpo egget skal feste seg? :happy:

Ellers går dagene både fort og sakte. Dagene går liksom i ett med jobb, kveldmøter og familieliv, men samtidig såå sakte.. Vil ha lørdag NÅ! :angelic: Om denne murringen fortsetter eller tar seg opp er det stor fare for at jeg ikke klarer å holde meg helt til lørdagen med å teste kjenner jeg.. :nailbiting:
 
6 dpo og det murrer fortsatt godt der nede! Idag har jeg hatt litt sånn mensmurringer, noe jeg hadde med de to første . Dette får selvfølgelig opp håpet, noe som er litt spennende.. ❤️

Ellers er det så mange som blir gravide rundt meg føler jeg, noe som er både koselig og kjedelig.. ❤️:hilarious: Har såå lyst til at det skal klaffe denne PPen at jeg har ikke ord. Både fordi jeg så inderlig ønsker meg et vårbarn, og fordi to av mine aller beste venninner prøver å bli gravide også.. ❤️❤️:happy: Jeg mistenker egentlig at hun ene er veldig tidlig gravid, men har selvfølgelig ikke spurt da jeg syns hun skal få si det selv når hun er klar.. :angelic: Hun andre holder på med første IVF-forsøk i disse dager - så blir det klaff på oss begge, såå kan vi kanskje ende opp som naboer på barsel - det hadde vært såå gøy, for vi var nemlig naboer på barsel selv da vi var nyfødt! ❤️:hilarious:
 
7 dpo og jeg er igang - blenda naturligvis :hilarious:

IMG_6442.jpeg



IMG_6443.jpeg



IMG_6444.jpeg
 
Blir spennende :)
Leste på forpakningen at det ikke var anbefalt å legge den på toalettpapir som kunne trekke til seg urin, men heller på forpakningen eller annet som ikke var absorberende.

Lykke til!!

Jaa - klarer nesten ikke å vente til imorgen tidlig.. ❤️ Og jeg er klar over det ja - pleier å legge den på toalettpapir når tiden akkurat har gått ut for å ta bilde, for å få fram en eventuell strek bedre.. :angelic::hilarious:
 
9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. ❤️ 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek ❤️ Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse :ky :knegg:

IMG_6476.jpeg



IMG_6475.jpeg



IMG_6478.jpeg
 
9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. ❤️ 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek ❤️ Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse :ky :knegg:

IMG_6476.jpeg



IMG_6475.jpeg



IMG_6478.jpeg
Herregud jeg seer :woot: !
 
Med dagens test prøver jeg å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk får to streker på testen, ❤️:nailbiting: Håper spiren sitter til termin i mai ❤️ Eller, den skal få ut på april om den vil! :hilarious:

Datteren på 3,5 år spurte igår, heeelt ut av det blå, om det snart kom en ny baby til oss, siden andremann har blitt så stor. Nesten som at hun er synsk eller noe.. ❤️:hilarious:

IMG_6480.jpeg
 
9 dpo idag, og føler meg helt som vanlig. Ikke noe symptomer på noe annet enn at det har murret litt nå og da de siste dagene.. ❤️ 5-6 dpo murret det myyyye neddi der, og da hadde jeg et håp om at det kanskje var egget som festet seg.. og neimen ser det ikke ut som at det var akkurat det! For idag fikk jeg en søt, liten, svak strek ❤️ Gleder meg til å fortelle mannen at han egner seg svært godt som hjemmeinsemineringsokse :ky :knegg:

IMG_6476.jpeg



IMG_6475.jpeg



IMG_6478.jpeg
Hvordan tar du bildet slik? Og uten tvil to streker<3 gratulerer
 
Det har virkelig ikke gått opp for meg at jeg har en spire neddi der.. håper så inderlig at dette går veien og at jeg sitter med en baby når våren kommer ❤️ Jeg har vært så heldig at jeg aldri har opplevd å miste før, og håper det fortsetter sånn. Klarer ikke å se for meg hvordan det føles.. :sorry:

Nå ser jeg virkelig frem mot høsten ❤️ Turer ute i marka med barna og mannen, sene høstkvelder med levende lys, pledd, strikking og fjernsyn, frisk høstluft på morgenen når man haster seg ut i bilen, og forhåpentligvis en gravidkropp som er fin å ha med å gjøre.. :happy: Jeg klarte meg helt strålende frem til termin med første, men så fikk jeg en del smerter og bekkenproblemer med andre. Spennende å se hvordan det blir denne gangen ❤️❤️
 
Back
Topp