Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillian84
Det var jo i amerika, og der er d vel mest sannsynlig automat.... og når gassen hang seg opp slikt, så hadde gassen mer effekt enn bremsene.... den teorien jeg har hørt, men er ikke sikker... =) men tror det er ganske mye annet jeg ville prøvd før jeg eventuelt krasja..... skumle greier....
ORIGINAL: happybaby
Jeg kan tenke meg at elektroniken er relativt ute å kjøre på disse bilene jeg[;)]
Det jeg har fått høre er at, elektroniken overstyrer det å få satt bilen i N.
Men det kan jo være at føreren fikk panikk også da?!
Jeg har opplevd at en bil som sto på tomgang begynte å kjøre på egenhånd, uten at noen satt inni den. Den bilen fikk ny hjerne på garanti[:D][:D]hehe litt skremmende det også...hehe
ORIGINAL: Anonymius
Det er ikke de bilene der det er noe tull med sånn at dere er klar over det [:)]! Dette er en bil som ikke har samme gasspedal som de andre bilene som er kalt inn for å fikses.
Hva som har skjedd me denne bilen vet ingen men toyota skal sjekke det opp og da får de nok svar på hva det er [;)] men tror nok det bare var tilfeldig at det skjedde. Det hele virker ganske mystisk for i den farten så ville bilen vært mye mer skadet enn det som vises. Så det kommer nok frem hva som er årsaken men det lukter mystisk av hele greienet !
ORIGINAL: Febbis
Det er ikke de bilene der det er noe tull med sånn at dere er klar over det [:)]! Dette er en bil som ikke har samme gasspedal som de andre bilene som er kalt inn for å fikses.
Hva som har skjedd me denne bilen vet ingen men toyota skal sjekke det opp og da får de nok svar på hva det er [;)] men tror nok det bare var tilfeldig at det skjedde. Det hele virker ganske mystisk for i den farten så ville bilen vært mye mer skadet enn det som vises. Så det kommer nok frem hva som er årsaken men det lukter mystisk av hele greienet !
Samme tenker jeg!!! Greit toyota er kjent for trygge biler. Men den skulle jo vært totalvrak. [X(]
4 riper i en skjerm når man har nesten 180km/h[8|]
Jeg kan tenke meg at elektroniken er relativt ute å kjøre på disse bilene jeg[;)]
Det jeg har fått høre er at, elektroniken overstyrer det å få satt bilen i N.
Men det kan jo være at føreren fikk panikk også da?!
Jeg har opplevd at en bil som sto på tomgang begynte å kjøre på egenhånd, uten at noen satt inni den. Den bilen fikk ny hjerne på garanti[:D][:D]hehe litt skremmende det også...hehe
Gassen overstyrer ikke girkassen, med andre ord så kan den ikke hindre i å sitte bilen i Nøytral. Selv med full gass skal en kunne sitte den i N ..
Mye som ikke skal skje, men som skjer uansett vet du.....
biler skal ikke ta fyr i elmotoren til vinduene. men det skjer.
Dører skal ikke gå i vranglås så de ikke kan få åpnet di, men det skjer.
Girkasser skal ikke henge seg opp, men det skjer.
Kommer aldri til å bli klok på sånt uansett.
Men uansett, syntes det er skremmende hvor mange biler som er blitt tilbakekaldt i det siste,
ikke bare Toyota, men også hyundai, Peugeot, Citroën, GM, nissan og ford. Og dette er bare noe fra det siste året.