Den tida, den tida...

Akkurat 3 uker siden positiv test, men jeg hadde en anelse fra et par ukers tid før det også :) Turte bare ikke ta test, var redd den var negativ, hehe.. Er 8+4 idag <3

Litt over 3 uker siden positiv test, og tiden har egentlig gått fort. Men det er fordi det er mye som skjer akkurat nå. :)

1 uke og 3 dager her. Tiden går veldig sakte... heldigvis ikke så altfor lenge til tidlig ul.

Fant denne tråden langt nedi her, og jammen har det gått seks uker siden den positive testen i dag! Det er egentlig helt utrolig, for det føles jo ikke så lenge siden, men guuuuud så lang tid det har tatt! :p

Fant det ut 17 okt :)

Nesten syv uker siden kroppen ble rar, 6 uker siden mistanke og 5 uker og 5 dager siden positiv test... Har gått fort samtidig som d føles som om jeg har vært gravid og pjusk i fn evighet!! Gleder meg vilt til 2. Trimester!! Vil ha energi og humør tilbake!!! :) :)

Fant det ut for 2 uker siden. Verdens beste nyhet! Må tiden bare gå fort.. Gleder meg til å kjenne liv i magen igjen! :-)

Fant det ut for en uke og en dag siden.

Har visst det siden klokka 16.08 09.oktober... Haha glemmer det nok aldri!!

2 uker og 2 dager siden jeg fant ut :) Tiden har gått sakte synes jeg, føles ut som jeg har visst det i en evighet

Fant denne tråden langt nedi her, og jammen har det gått seks uker siden den positive testen i dag! Det er egentlig helt utrolig, for det føles jo ikke så lenge siden, men guuuuud så lang tid det har tatt! :p
Tenk det! :D så gøy!
Tida har gått sakte, men allikevel så fryktelig fort! :o 5,5 uke siden positiv test her! :D

Back
Topp