Den sutten:P

Vi begynte etter en uke. Ikke merket noe nedgang i melkeproduksjonen av den grunn. Hun får mat når hun er sulten og sutt for å roe seg og kose seg med :) Kan ligge på brystet mitt etter et godt måltid og kose seg med sutten og sovne der :) Er hun sulten vil hun jo ikke ha sutt, så hun er lett å lese sånn sett.
Så bra:) tenker vi prøver oss litt fram her også:)

Hva slags smokk er det babyene deres tar? Jeg vil så gjerne at Elvira skal ta smokk pga jeg blir selv brukt som smokk

Hva slags smokk er det babyene deres tar? Jeg vil så gjerne at Elvira skal ta smokk pga jeg blir selv brukt som smokk

Bruker både Avent og Nuk sine. Avent-smokken er "vognsmokken" fordi den har et lokk som fulgte med, greit å ha et rent sted å legge den når hun spytter den ut. Nuk den som brukes hjemme.

Vi har prøvd mam sin nå og virker som den fungerer greit, men varer ikke lenge av gangen. Nuk sin nekter hun å ta. Tenkte å prøve de runde til nuk også.

Nå som hun er vant med smokk er hun ikke så kresen, men i begynnelsen var Nuk skikkelig teit, mam var best og avent gikk til nød av og til :P

Bruker både Avent og Nuk sine. Avent-smokken er "vognsmokken" fordi den har et lokk som fulgte med, greit å ha et rent sted å legge den når hun spytter den ut. Nuk den som brukes hjemme.
Nuk brukte jeg på storesøster, men hun her vil ikke ha :( så gått til innkjøp av noen forskjellige fra babyshop.

Vi har prøvd mam sin nå og virker som den fungerer greit, men varer ikke lenge av gangen. Nuk sin nekter hun å ta. Tenkte å prøve de runde til nuk også.
Tenkte å prøve mam sine også :) verdt et forsøk :) nuk med latex liker hun ikke her, bare brekker seg!!

Nå som hun er vant med smokk er hun ikke så kresen, men i begynnelsen var Nuk skikkelig teit, mam var best og avent gikk til nød av og til :P
Ser ut til at mam kan være tingen. Kjøpt en haug med smokker her nå, så håpe hun tar en av de. Kresne disse små skulle være :)

Ser ut til at mam kan være tingen. Kjøpt en haug med smokker her nå, så håpe hun tar en av de. Kresne disse små skulle være :)
Ha ha ja, jeg kjøpte noen sånne for 0-2 mnd som er mindre fra mam. Den er greit nok, ikke favoritten men en god nr 2 :P

Ha ha ja, jeg kjøpte noen sånne for 0-2 mnd som er mindre fra mam. Den er greit nok, ikke favoritten men en god nr 2 :P
Jeg har prøvd alle nå og hun bare brekker seg, grynter på Nesa eller spytter den ut!!! Jeg vil ikke være smokken, men prøver og prøver for jeg gir meg ikke. Hav er favoritten nå da?

Det er de vi bruker nå. Fungerer 0-6 mnd smokken bedre hos dere?

Det er de vi bruker nå. Fungerer 0-6 mnd smokken bedre hos dere?
Hun er ikke så kresen. Nå ligger hun med 0-2 mnd sutten. Hun brakk seg i begynnelsen hun også, jeg gne den mot leppene hennes og strøk henne på kinnet for å sette igang sugerefleksen. Da tok hun selv.

Jeg har prøvd alle nå og hun bare brekker seg, grynter på Nesa eller spytter den ut!!! Jeg vil ikke være smokken, men prøver og prøver for jeg gir meg ikke. Hav er favoritten nå da?
Fikk ikke quota deg inn i svaret, men det var til deg også :)

Oki :) men da er det bare å prøve seg litt mer frem :) og håpe på at hun tar den til slutt :)
Vår spytter også ofte ut sutten:P tenker og håper det går seg til:)

Vår spytter også ofte ut sutten:P tenker og håper det går seg til:)
Ja vi får håpe ;) Hun her vil virkelig ikke ha den. Men skal snart prøve flaske på henne med mm og har trua at det kanskje blir lettere å ta smokk etter hun har lært det :)

Endelig tar hun smokken litt!!! Så nå måndag bare prøve og prøve i løpet av hele dagen :) litt smokk er en god start :)

Endelig tar hun smokken litt!!! Så nå måndag bare prøve og prøve i løpet av hele dagen :) litt smokk er en god start :)
Så bra! Vår tar også smokken bare litt, men virker ikke som hun har et veldig stort sugebehov utover når hun vil ha melk. Men smokken er god å ha hvis puppen ikke er tilgjengelig.

Så bra! Vår tar også smokken bare litt, men virker ikke som hun har et veldig stort sugebehov utover når hun vil ha melk. Men smokken er god å ha hvis puppen ikke er tilgjengelig.
Ja det er nettopp det :) veldig greit å ha smokk i bil, på tur og kanskje på stellebordet om hun er litt utålmodig :) men hs sa at det kan ta opptil to uker før de venner seg til smokken. Så bare å prøve litt mer sa hun. Hun her har ekstremt suttebehov. For jeg brukes som smokk for at hun skal klare å sovne inn etter hun er mett. Da ligger hun bare å napper litt i den for kosen. Og slik kan hun gjøre lenge.

Back
Topp