Den superlange juni tråden!! Kan vi slå dem?Klart vi kan!

ORIGINAL: LilleSitron

Nå er det Hotel Cæsar, så jakten på kjærligheten, senere er det milliennium... tror husarbeidet får vente en dag eller to [8D]


for ikke å glemme 71 grader nord!
 
ORIGINAL: Iwanna

ORIGINAL: Zephyre

1878 innlegg hadde de

Det burde vi klare på ett par dager ;)

Selvfølgelig klarer vi det...Bare synd det er mandag og tv kveld ellers skulle jeg ha fått trykket inn ganske mange innlegg her[:D][8D]


multitasking Iwanna! Her står både TV og data på og jeg skriver innlegg nå mens jeg ammer[;)]
 
To bananer var ute og gikk. Så løp den grønne bananen og gjemte se bak et tre. Like etter kom også den gule bananen. I det den gule bananen passerte treet skremte den grønne bananen den gule. Da sa den gule bananen:
- Å, du er så umoden.
 
ORIGINAL: Frøken Stjert

ORIGINAL: Iwanna

ORIGINAL: Zephyre

1878 innlegg hadde de

Det burde vi klare på ett par dager ;)

Selvfølgelig klarer vi det...Bare synd det er mandag og tv kveld ellers skulle jeg ha fått trykket inn ganske mange innlegg her[:D][8D]


multitasking Iwanna! Her står både TV og data på og jeg skriver innlegg nå mens jeg ammer[;)]


Gubben tar nok pc'en når jeg skal glo på titteboksen
 
ORIGINAL: Iwanna

To bananer var ute og gikk. Så løp den grønne bananen og gjemte se bak et tre. Like etter kom også den gule bananen. I det den gule bananen passerte treet skremte den grønne bananen den gule. Da sa den gule bananen:
- Å, du er så umoden.


hehe så søt den var [:D]
 
Ååå det her er såå deilig [:D]
Har fått hengt opp julegardiner i stua, tent masse telys og skal sette på film nå [:D]
Bare såååå koselig
 
ORIGINAL: Iwanna

To bananer var ute og gikk. Så løp den grønne bananen og gjemte se bak et tre. Like etter kom også den gule bananen. I det den gule bananen passerte treet skremte den grønne bananen den gule. Da sa den gule bananen:
- Å, du er så umoden.

 
ORIGINAL: velonita

Ååå det her er såå deilig [:D]
Har fått hengt opp julegardiner i stua, tent masse telys og skal sette på film nå [:D]
Bare såååå koselig


oi så koselig..
vi skal ha vaskedag her først, før jeg kan pynte. [>:]
håper virkelig samboern bidrar på onsdag som han har lovet !! [8|]
 
 
ORIGINAL: Candykikk

ORIGINAL: velonita

Ååå det her er såå deilig [:D]
Har fått hengt opp julegardiner i stua, tent masse telys og skal sette på film nå [:D]
Bare såååå koselig


oi så koselig..
vi skal ha vaskedag her først, før jeg kan pynte. [>:]
håper virkelig samboern bidrar på onsdag som han har lovet !! [8|]


Her får ikke samboer vasket noe særlig nei..
For han gjør det bare halvveis, så når vi er ferdige ser det egentlig ikke noe bedre ut, og det ender med at jeg må ta alt på nytt igjen. Så her gjør jeg det selv [;)]
Da blir det sånn jeg vil ha det i tillegg, så da blir jeg fornøyd [:)]
 
ORIGINAL: velonita

ORIGINAL: Candykikk

ORIGINAL: velonita

Ååå det her er såå deilig [:D]
Har fått hengt opp julegardiner i stua, tent masse telys og skal sette på film nå [:D]
Bare såååå koselig


oi så koselig..
vi skal ha vaskedag her først, før jeg kan pynte. [>:]
håper virkelig samboern bidrar på onsdag som han har lovet !! [8|]


Her får ikke samboer vasket noe særlig nei..
For han gjør det bare halvveis, så når vi er ferdige ser det egentlig ikke noe bedre ut, og det ender med at jeg må ta alt på nytt igjen. Så her gjør jeg det selv [;)]
Da blir det sånn jeg vil ha det i tillegg, så da blir jeg fornøyd [:)]


SIGNERER den!![8D]
 
Pip pip pip!

Nå skal jeg kose meg med tvtitting og sofatjeneste.[:D]
 
her har alle barna sovnet [:)] deilig[:)]
 
Back
Topp