Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Forloveden og jeg har allerede bestemt oss for vogn og bilstol. Det blir høyst sannsynlig Cybex e-priam, (alternativt vanlig priam uten e-funksjonen), og cloud z i-size ink base som kan roteres. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har bagdel til City Elite, og den er nok hakket mindre enn emmaljunga edge duo, men tror ikke den er så mye mindre enn emmaljunga nxt 90 bagdelVi har en Emmaljunga edge duo fra storebror, den er stor og romslig med god plass til skinnpose og et voksende barn igjennom vintern. Passer godt til oss ute på den forblåste trøndelagskystenHar også en babyjogger city mini gt, lurer litt på å kjøpe bagdel til den... Noen som har prøvd det? Lurer på om det blir veldig smått/kort med vognpose i.. Tror nesten jeg må prøve først altså
![]()
Det er akkurat samme aldersforskjell det er mellom mine to barn. Vi hadde aldri søskenvogn, men hadde et slikt ståbrett til vognen. Det var veldig stas å få stå på det. En sjelden gang ble baby bært i sele mens største satt i vogn når baby hadde begynt med sittedelen. Var egentlig en fin måte å slutte med vogn.Vi tenker på søskenvogn. Det blir 2 år og 8 måneder mellom mine så det er ikke sikkert vi trenger det.Men kan jo være at hun syns det er deilig å sitte litt i vogn også. Jeg vet ikke.
![]()

Det blir 2 år og 9måneder mellom disse, og jeg vurderer også søskenvogn. Da Babyjogger city mini gt double, for da passer bagdelen både den og på city eliteVi tenker på søskenvogn. Det blir 2 år og 8 måneder mellom mine så det er ikke sikkert vi trenger det.Men kan jo være at hun syns det er deilig å sitte litt i vogn også. Jeg vet ikke.
![]()
Det er akkurat samme aldersforskjell det er mellom mine to barn. Vi hadde aldri søskenvogn, men hadde et slikt ståbrett til vognen. Det var veldig stas å få stå på det. En sjelden gang ble baby bært i sele mens største satt i vogn når baby hadde begynt med sittedelen. Var egentlig en fin måte å slutte med vogn.![]()
Det blir 2 år og 9måneder mellom disse, og jeg vurderer også søskenvogn. Da Babyjogger city mini gt double, for da passer bagdelen både den og på city elite![]()
Kan ikke huske om jeg var medlem i termingruppa på facebookJeg er så usikker på hva vi evt skal gå for. Vil ha en som er god å trille (kan trille på grus og snø), men også som ikke tar veldig stor plass i bilen.
Jeg er forøvrig medlem i noen termingrupper for januarbarn 2019 på Facebook og er veldig nysgjerrig på om jeg har sett deg der!![]()
Kan ikke huske om jeg var medlem i termingruppa på facebookmen var medlem på termingruppa januar 2019 her
jeg elsker babyjogger city elite og har allerede bagdel til den, derfor mini city gt ville vært perfekt de gangene jeg evt går tur med beggeog jeg elsker å gå tur
![]()
Ønsker du en annen vogn nå da kanskje?Da er det sikkert et bra valg da, jaVi har to Stokke vogner fra før, men jeg er ikke super-fan
![]()
Ønsker du en annen vogn nå da kanskje?![]()
Dere kan jo selge og evt kjøpe brukt?Ja, egentlig, men mannen er litt uenig.Han syns vi allerede har brukt for mye penger på vogner.
![]()
Dere kan jo selge og evt kjøpe brukt?jeg kjøpte city elite brukt, og fikk den for 1500kr, med bagdel og ubrukt sittedel
fins jo mange lite brukte vogner tilsalgs
![]()
Heheh, ja, er ikke alltid så lett å få mennene med på slike tingJa, det er såklart et alternativ.
Får se hva jeg får mannen med på.![]()