Den store uhell dagen ...

Lena Levegg

Forumet er livet
Hva skjedde egentlig???  Jinxa jeg alt  [X(] [&:][:)]

Skrøt av 4 dager uten uhell, og i dag når vi kom hjem, etter en hel dag i bhg UTEN uhell, så tisser
hun på seg 3 ganger på 1 time!!![8|]

Hun klaget litt over vondt i tissen etter siste gang.. så kanskje det er noe UVI på gang??
hehe, prøver jo å finne unnskyldninger her merker jeg.

1. Sto i stua ved siden av stuebordet mens jeg er på kjøkkenet, og sier," mamma jeg tisser i trusa" [8|]
"ojda, ja vi du får gå på badet så kan du dusje!"  Gjorde det, og sa ikke noe annet enn at hun måtte
huske å si ifra neste gang. Hun tisset ganske mye.

2. Jarle kommer hjem og driver å monterer nye senga vår, hun er på rommet sitt rett ved siden av, og
dette er bare 30 min etter jeg hadde henne i dusjen. " Pappa jeg tisser i trusa" [8|]
Han hadde jo hørt at hun akkurat hadde gjort det så han ble litt mer amper, og sa at det var dumt, og
hun må ikke glemme å si ifra. Dusjen igjen..

3. 10 min senere, Jarle og jeg rer opp nye senga, hun står og ser på, jeg spør om hun må tisse for
hun liksom kniper bena litt, men hun sier nei, men hun har vondt. Ok, men så ser hun rar ut, også
er det vått igjen..  bare litt denne siste gangen.
Jeg løfter henne rett på do, for den er jo rett ved siden av, men det kommer ikke noe. Klager ikke over
vondt da heller.  Får gå 30 min med truse før det er natt og bleie, og det går fint. Sovnet lett
uten å klage på vondt.

Noen som skjønner??  eller skal det bare være sånn, en dag hvor de sjekker ut hva som skjer om de
bare ikke gidder å gå på do liksom [&:][8D]

Jeje, vi gir ikke opp da, men jeg bare skjønner det ikke, etter så mange dager uten noe problem..[:-]

Hehe nå har jeg akkurat gratulert med bleiefri unge i skravlisen [8D]

Tror du kan ta det ganske rolig, jeg tipper dette er et sånt tilbakefall, og at det kommer til å gå over av seg selv (men muligens komme tilbake igjen en gang eller to) Vi har vært der vi også, høres faktisk HELT likt ut hele greiene.

Kjnner jeg gleder meg [:D] Drar dere ut av huset uten bleie også?

ORIGINAL: Årolilja

Kjnner jeg gleder meg [:D] Drar dere ut av huset uten bleie også?

Jada, og det har jo ikke vært noe problem.. bare huske å gå på do før vi setter oss i bilen. Jeg glemte jo å
ta henne på do i barnehagen før vi dro i går, det har jeg gjort hver dag ellers. [8|]

Jeg er nok litt for ivrig, og har alt glemt at hun er nybegynner.. hehe, men i dag skal hun settes på do hver time assa!!
MEn som mini sier her, så er det vanlig med et par tilbakefall, det er bare så altfor lenge siden jeg drev med dette her[8D]

ORIGINAL: MiniSatan

Hehe nå har jeg akkurat gratulert med bleiefri unge i skravlisen [8D]

Tror du kan ta det ganske rolig, jeg tipper dette er et sånt tilbakefall, og at det kommer til å gå over av seg selv (men muligens komme tilbake igjen en gang eller to) Vi har vært der vi også, høres faktisk HELT likt ut hele greiene.

Haha.. det må du ikke gjøre!!!! sikkert derfor det failia [8D]

Jammen jeg tror det stemmer, de pleier vel å ha en eller to sånne tilbakefall helt plutselig [:-] Håper det er bedre i dag!!

hepp!!! Ingen uhell i dag, så det var nok bare en "testingday "[8D]

Selv med besøk av naboungene og fokus på helt andre ting enn dobesøk [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Coooolt Pernille er flink :)

(ok i dag mååå jeg prioritere hahhaha)

ORIGINAL: Lena Levegg

Så bra! [:D]
Var nok bare et lite tilbakefall da, er ikke sikkert det blir det eneste tilbakefallet forresten..... (anti-jinx) men dere er jo definitivt på rett vei!

Back
Topp