Den store tråden om kjønn!

Det er jo ikke uvanlig at noe av det første vi tenker på er hvem som befinner seg i magen ❤ Nå er det jo ikke slik at barnets kjønn bestemmer hvem de blir, kjønn har jo lite å si sånn i det store og det hele. Men det er likevel veldig spennende! Tenkte derfor at vi kunne ha en tråd hvor vi kan snakke om kjønn, forhåpninger og forventninger :)

Har du barn fra før? Kjønn?

Har du en magefølelse rundt babyens kjønn?

Har du et ønske om et spesifikt kjønn? Det er kanskje litt tabu, håper ingen misforstår meg nå. Babyene er like ønsket uansett hvilket kjønn de er, men det er lov å ha preferanser og forhåpninger syns jeg :)
Jeg har en jente fra før, ønsker en jente til. Er vel mest fordi det er det jeg er vandt med og har alt jeg trenger av klær og utstyr til jente:p

Jeg hadde ingen følelse på hvilke kjønn sist, men denne gangen tror jeg at det er gutt. Starten av svangerskapet har vært totalt ulikt forrige. Vet det ikke alltid har noe å si, men jeg klarer bare ikke tro at det er en jente inni her. Det blir veldig spennende. Begge kjønn er selvfølgelig hjertelig velkommen:Heartred

Har to gutter fra før og har absolutt ingen magefølelse hvem som er inni der. Hadde vært fint med en lillesøster men samtidig så hadde en gutt vært mer kjent liksom. Er jo det jeg er vant til. Blir glad uansett jeg, så lenge han/hun er frisk som en fisk

Har en av hver og har ingen "ønsker" egentlig... har heller ingen følelse på hva det blir. Med første husker jeg ikke om jeg hadde noen følelse, men med nr 2 trodde jeg det var gutt, selv om hode sa jente siden jeg hadde de samme symptomene som med jentungen..:)

Jeg tror jeg jinxer det litt ved å skrive det, men jeg tror jeg har en liten følelse av at det blir en til jente :happy: Jeg har to søstre, og en tante som har 5 gutter sa en gang at "Familien deres kan bare jenter, og min kan bare gutter!" Da var mini 4 uker gammel og en av søskenbarna mine hadde akkurat fått en gutt :rolleyes: Og det satt seg litt i meg :woot: Men jeg er veldig åpen for en gutt også, sist ble jeg *pittelitt* skuffet fordi jeg hadde så mange bra guttenavn på lista mens jentelista var så bob bob - fordi det navnet jeg virkelig ville ha var ikke samboer interessert i i det hele tatt, så listen besto av hans forslag som jeg godtok :hilarious: Men jeg fikk han med på det til slutt, så alt endte godt :smiley-angelic006

Jeg tror jeg bærer en liten jente, men begge deler er like ønsket:love2 Dette er vår første

Har to gutter fra før, tror mageboeren også er gutt :) Mannen min tror det er en jente denne gangen, så vi får se..

Har gutt fra før. Tror jeg får jente nå. Er jo igrunn det samme. Ville vært mer praktisk med en gutt med tanke på alt vi har til gutt, men...

Jeg har en av hver fra før + en bonusgutt.
Hadde vært kjekt med en jente for å jevne ut, så kan vel si jeg har et lite ønske om det.
Men skal sies jeg er kvalm på samme måte som da jeg venta gutten min, så tror det er en gutt inni der;)

Jeg blir selvfølgelig like glad selv om det er jente eller gutt, men uansett hvor tabu det er må jeg innrømme at jeg har et lite ønske om en jente.. Vi har en liten gutt fra før og jeg har alltids tenkt at mine to første skulle være en gutt og en jente, så det skal bli spennende å se på OUL:)

Jeg skal være dønn ærlig nå.
Dette er min nr 2, første var ei jente og jeg ble ufattelig skuffet.
Jeg kommer nok til å bli like skuffet om ikke mer om det er jente denne gang og. Jeg ønsker virkelig bare gutter, vet ikke hvorfor men det er nå bare sånn jeg føler.
Ja, så lenge baby er frisk osv så blir jeg like glad i denne som i jenta som kom først, men jeg slet lenge med å knytte meg til henne pga det.
Er kanskje ufattelig teit av meg, men jeg skulle ønske man kunne bestemme kjønnet selv.

barnet blir elsket uansett selvfølgelig! men ønsker er ønsker og jeg vet man ikke alltid får oppfylt dem.

Back
Topp