Den store TO-DO-LISTE tråden :)

Da var fødebaggen klar, kun de siste tingene som må oppi i siste liten mangler [emoji4]

Så nå mangler det å handle litt snacks til føden og re opp senga. Men for øyeblikket står vogna på rommet så blir litt trangt å sette opp bedside cribben, så kan hende vi bare tar det når vi kommer hjem [emoji4]

Da var fødebaggen klar, kun de siste tingene som må oppi i siste liten mangler [emoji4]

Så nå mangler det å handle litt snacks til føden og re opp senga. Men for øyeblikket står vogna på rommet så blir litt trangt å sette opp bedside cribben, så kan hende vi bare tar det når vi kommer hjem [emoji4]
Jeg har også fødebagen klar nå! Deilig:)

Hm, har kun å flytte vugga ned i stua og sprinkelsengen inn på rommet vårt, og sjekke babycalleren som forhåpentligvis fungerer slik den skal etter 6-7 års hvile, så er alt i boks.
I føde bagen er det bare helsekortet som mangler, alt annet er klart.
Alldeles ikke mye som gjenstår, det er bare dill egentlig :-P

Jeg har gjort det meste på to-do-listen, men mangler litt småting som å re opp seng.

Jeg kjenner også litt på dette med vasking. Jeg har fått ekstremt støv på hjernen de siste ukene, og skulle aller helst skurt både vegger og tak i hele huset før lille melder sin ankomst. Formen tilsier at det ikke skjer, og kjenner jeg mannen min rett så er det hvertfall ikke noe han mener er en nødvendig arbeidsoppgave :p

Jeg har gjort det meste på to-do-listen, men mangler litt småting som å re opp seng.

Jeg kjenner også litt på dette med vasking. Jeg har fått ekstremt støv på hjernen de siste ukene, og skulle aller helst skurt både vegger og tak i hele huset før lille melder sin ankomst. Formen tilsier at det ikke skjer, og kjenner jeg mannen min rett så er det hvertfall ikke noe han mener er en nødvendig arbeidsoppgave :p
Kjenner litt på det samme. Skulle gjerne vasket grundig nå, så holder det seg rent lenger, og jeg slipper grundig vask de første ukene med baby. Men jeg orker jo ikke, så det spørs om det blir!
Jeg har ønsket meg, av mannen min, at det er vasket to jeg kommer hjem fra sykehuset; enten av ham eller av mamma/ei venninne. Og den jobben vil jo være mye lettere om jeg har vasket litt grundig nå i forkant. Så...får se om jeg gidder..

Kjenner litt på det samme. Skulle gjerne vasket grundig nå, så holder det seg rent lenger, og jeg slipper grundig vask de første ukene med baby. Men jeg orker jo ikke, så det spørs om det blir!
Jeg har ønsket meg, av mannen min, at det er vasket to jeg kommer hjem fra sykehuset; enten av ham eller av mamma/ei venninne. Og den jobben vil jo være mye lettere om jeg har vasket litt grundig nå i forkant. Så...får se om jeg gidder..

Jeg tenker også på det å slippe grundig husrengjøring etter fødsel. Mannen min har gått med på å vaske gulv og tørke støv til jeg kommer hjem fra sykehuset, så tror jeg får si meg fornøyd med det :)

Jeg vil også så gjerne komme hjem med baby til rent hus! Mannen skal etter planen være med på barsel hele tiden, så han er det ikke noe hjelp i. Så da kommer det an på når fødsel skjer i forhold til når jeg ordnet i huset sist, og når i forhold til helg! Da er jo 4 åringen hjemme to dager på fulltid med spilloppene sine, og vi rekker bare litt damage control! :p

Vurderer vaskehjelp etter jeg leste om det på forumet. Har aldri unnet meg det før!

Jeg vil også så gjerne komme hjem med baby til rent hus! Mannen skal etter planen være med på barsel hele tiden, så han er det ikke noe hjelp i. Så da kommer det an på når fødsel skjer i forhold til når jeg ordnet i huset sist, og når i forhold til helg! Da er jo 4 åringen hjemme to dager på fulltid med spilloppene sine, og vi rekker bare litt damage control! [emoji14]

Vurderer vaskehjelp etter jeg leste om det på forumet. Har aldri unnet meg det før!
Vaskehjelp er jo et gode det er fristende å benytte seg av i akkurat dette tilfellet! Det syns jeg og! Ellers har du kanskje en venn eller familiemedlem som kan gå over litt raskt, med støvsuger og støvtørking?

Back
Topp