Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En romper kanskje? Finnes mange fine og relativt enkle varianter.Jeg har så lyst å begynne å strikke, men vet ikke hva.. Forslag?
En romper kanskje? Finnes mange fine og relativt enkle varianter.
Heldigvis har jeg en veldig strikkeglad mamma, så hun setter vel i gang så fort hun får vite om lille prikk
Anbefaler deg å bruke YouTube hvis du ønsker å lære deg det. Mange gode forklaringerHar veldig lyst og strikke selv, men problemet er at jeg kan det ikke Synst det er så vanskelig men så er det så mye fint![]()
Samma herJeg kan ikke strikke, og har IKKE tålmodighet til å lære meg detHeldigvis har jeg en veldig strikkeglad mamma, så hun setter vel i gang så fort hun får vite om lille prikk
![]()
Akkurat nå strikker jeg en laaang kofte til meg selv på pinne 3, så når den er ferdig håper jeg å kunne ta fatt på litt mindre babyklær! Eeelsker å strikke!
Har allerede begynt på en liten romper i lys grå som passer til både gutt og jente. Denne har jeg strikket til en liten baby til ei vennenne av meg, men tenkte å strikke den til meg selv ogsåVis vedlegget 284478
Eeelsker å strikke!
Har allerede begynt på en liten romper i lys grå som passer til både gutt og jente. Denne har jeg strikket til en liten baby til ei vennenne av meg, men tenkte å strikke den til meg selv ogsåVis vedlegget 284478

Nydelig! Hva heter denne?
Så fin denne var! Hva heter den?![]()