Den store skravletråden!

I kveld er det hobbyklubb :D Jippi jippi! Hekle videre på lappeteppet jeg holder på å lage. Har laget et i hvitt og blått, og nå er det hvitt og lilla jeg skal lage. Planen er å bruke de i fotosammenheng når jeg har oppdrag med skjønne små :)

WOOHOO!!!!
Sambo har sagt JA til å kjøpe basseng til å ha i hagen =D
Så i helgen skal han kjøre frem gravemaskinen, og planere ut en bit til mag =D
Og skal han også grave vekk noe  ugress og lage (flere) bed til meg =D

Huset mitt er kansje ikke det fineste, eller i den flotteste sand (ennå)
Men HAGEN MIN! det er den flotteste i bygda! =D

Gydd JMD, då tar me med heile familien frå denne bygdå inn te dokkas bygd  Snakkes i poolen

Hanne2 skrev:
Gydd JMD, då tar me med heile familien frå denne bygdå inn te dokkas bygd  Snakkes i poolen

Oi oi oi !!! Roa cellå litt nå!
Må få alt på G fyste! SÅ kan me helle snakkast heheh =)
Må fyst få maen friste igjen du ;)
D må eg og då men d ska nå ikje gå så lenge før han e i form =)

Tips til hva jeg kan finne på i kveld?? Sambo skulle plutselig på jobbfest likevel siden en hadde sagt fra seg plassen sin (han har egentlig sagt nei takk), så da blir jeg sittende alene da..

Du er ikke alene om å være alene i kveld. :P
Er alenen helt til mandag. Noe jeg ikke liker... Men sambo er på guttetur i tyskland, er noen viktige håndballkamper der i helga. Så han har det moro da, og det fortjener han så utrolig mye. :D Har er/har vært så støttende og flink siden vi ble gravide. :)
Men savner han så fryktelig, er så tomt her. Og uansett hvor mye jeg vrir og vender på meg, så får jeg ikke sovet. Er for varmt og ingen mann her. :/

Jeg har badet i dag og det var kjempe deilig, ble absolutt avkjølt:)
Lånte med meg tantebarna og møtte noen kolleger med deres barn og koste oss i skogen i dag. Har til og med fått litt farge selv med faktor 30.

Hørtes herlig ut! Har hatt en rolig dag her. Badet tok jeg i badekaret sammen med mini. Har vært så varmt her den siste uken at vi måtte ha litt avbrekk i dag, og dessuten hadde mini oppkast i natt som var, så da ble det avslapping for alle penga!

Hva er planene deres i kveld da?

Jeg er så svidd idag! :P Er så flink å smøre barna ute, men gidd ikke å smøre meg selv.. Lærer aldri! :P haha =) 

Ikveld skal vi kose oss med taco og film! :) Det blir deeeeilig! =) 

Ææææææ!!! Jeg blir helt gal av dette, føles som om jeg lever i et mareritt! Skal vi se...idag var vi så heldig å få 2-3 timer med sol, men i fare for å skjemme oss bort så regnet hele ettermiddagen bort. Max temperatur til nå har vært 16 grader og det tør jeg påstå har vært en dag. Den 29-31 er det meldt en frekk liten variasjon på 2-4 grader. Jeg griner snart! Men kanskje dette betyr at vi kaprer sommeren i år? :) håpe håpe:)

her har tante barnet mitt på 8år overnattet. kjempe stas for sønnen min det:) litt kjedelig stå opp til stor blåst men 18grader.. litt kanskje i shorts! vil ha SSOOOOLL!!! tenker på tantebarnet mitt på 5 mnd som er på sykehuset pga pustebesvær og super tett.. for 3 dje gang! nå må de da finne ut noe!!

Vi har kost oss i sola hele helga!
Den nye bilen står i gardsrommet, og vi har fått beisa terrassen, og laget bærhage =)
Vi har også laget til platting i hjørnet i hagen der vi har satt opp badebasseng.
Et lite plaskekar, 3,6m i diameter og 0.8m høyt. nesten en 7000 liter.

Hr en gal brent mann (sta som et esel, skulle IKKE smøre seg med faktor 25, og tok heller til med sololje faktor 10.....) Så det gikk nesten en halv tube aloe vera i går ja...

Nå har temperatoren senket seg litt og det er vel en ca 15 grader og overskyet.
Er en smult gretten i dag etter dårlig søvn fordi svigers hadde fyrt opp radioen i stallen (som jeg har soveromsvinduet mitt 10meter i fra, og det er varmt og det MÅ stå oppe ellers koker jeg bort) så jeg har hørt radio i hele natt, og sovet minimalt.
Nytter ikke å si noe til dem heller, for de tror jeg tuller, eller så glemmer de det.
Er så lei av å kjefte hele tiden. Men det er jo ingen som tar meg seriøst når jeg sier i fra om noe, og de bare ser på det som syting. Blir så frustrert...

Nå ble jo dette mer syt enn koselig sommerprat men...

Håper alle nyeter den ekstra fridagen.
I dag skal jeg ut å kjøpe masse bark til bærhagen min =)

Back
Topp