Den store skravletråden!

IrenePirene

Forumet er livet
Tenkte vi kunne starte en skravletråd, slik at vi kan dele akuratt det vi vil! F.eks bilder av blomster eller mannfolk :p Eller bare hvor fornøyde vi er med været for tiden.
Her kan vi skravle i vei, som om vi var på kafé, så slipper det å bli mange forskjellige skravletråder vi ikke klarer å holde styr på med tiden :)
På det gamle terminforumet jeg var på hadde vi mange tusen innlegg i skravletråden etter kort tid :)

Heng dere på, og del det dere har på hjertet akuratt her og nå :)

Deilig med en sånn! =) 

Her i stuen min er det så varmt nå! Solen steiker inn ennå og det er DIGG! :) 

Jeg gleder meg til en ny flott og varm dag imorgen! :) 

Er ikke gravid men svarer for det :) Er så deilig med det været som er nå,humøret stiger 10 hakk og det er godt med mindre klær både på meg og ungene..det eneste jeg ikke liker med sommeren er pollen for det betyr medisiner uff..Håper været holder seg så bra til helga og for da skal jeg sitte ute og lese norskbøker,har skriftlig eksamen i norsk på tirsdag og så skal jeg lese til historie prøve som jeg har den 4 juni :) 

Har bare 5 ordinære skoledager igjen så er det sommerferie og da har jeg og generell studiekompetanse..men først så satser man på at man ikke kommer opp i muntlig den 13 juni :) 

Jeg sitter her og gleder meg til helgen for da skal jeg til Oslo å besøke venner og bekjente (bodde der tidligere) også skal knerten være med på sin første hip hop konsert med Jay-Z og Kanye West haha 

Jeg sitter her og gleder meg til helgen for da skal jeg til Oslo å besøke venner og bekjente (bodde der tidligere) også skal knerten være med på sin første hip hop konsert med Jay-Z og Kanye West haha 

Oohh! Konge med konsert da :)
Jeg sitter og lurer på om jeg skal lage noe mat nå.. Suuulten, men sambo er i garasjen og hjelper en kompis med å skru bil, så da sitter jeg her da.. Kanskje jeg bare skal steike en boks med mais???

Mat ja.... I ettermiddag ble jeg kjempekvalm igjen, og det eneste som hjelper er å spise. De siste dagene har jeg spist litt i overkant mye tror jeg,  vært fryktelig sulten også, så nå tør jeg ikke gå på vekta på ei stund Magen har est ut som bare det, og folk har både begynt å kommentere og ta på den. I går fikk jeg spørsmål om jeg var sikker på at det ikke er to der inne, så nå er det helt klart ingen hemmelighet at jeg er gravid lenger!

Sliiiiten!!!!
3 dager har jeg vært på shopping for å finne en bikini som passet.
Endelig fant jeg en. *Kremt* litt dyrere enn planlagt.... MEN den passer!
Nytter jo ikke å handlig BH/bikini på cubus med disse monster boobsa!

Jaja, endelig ny bil på gang, og NÅ GCB! Snakkast! =D

jeg nyter siste dagen/ kvelden før mannen min skal opereres i morgen tidlig, ungene er på overnatting, to hos mormor og morfar og en hos farmor og bestefar. Gleder meg til dette er gjort og vi kan reise hjem og ha en mann som bare blir bedre og bedre for hver dag etter på :-) HELDIGVIS er det fint vær, slik at ungene kan være mye ute :-)

Hanne2 skrev:
GCB??

Good Christian Bitches på Tv Norge 

Hanne2 skrev:
GCB??

Good Christian Bitches =) hihi morsomt!

Hilse Tor å ønske masse lykke til!

Jeg har vært på tidenes roligste seinvakt, ble sendt hjem to timer før jeg var ferdig, og nå har jeg browniecookies i ovnen! Yummiyummiii <3>

I går var jeg på stranda i det fine været, super deilig! Eneste er at jeg ble så solbrent på ryggen :( Jeg prøver like hardt hvert år for å bli brun, siden jeg er en sånn bleikfis, men blir alltid brent til tross for solkrem.. blæh.. 

Deilig morgen! =D
I dag skal jeg bo i hagen! Plante blomster og sole meg =D
En god time til nå så står sola i hagen/på terrassen frem til 8 i kveld!

Sitter på venterommet/ inngangspartiet/ ekspedisjonen her på Odda sjukehus og venter på min mann( jeg er desverre mye mer nærvøs enn han var) venter enda på solen til tråss for skyfri himmel... sånn er det med høye fjell og jupedalar :-) mini i magen virker like nærvø som meg.. veldig mye hopp og sprett :-)

Ligger ute i sola og koser meg og kom plutselig på att solkrem er viktig. Så nå sitter jeg å venter på att den skal tørke :)  Er litt redd for pigmentflekker som man vist nok har større sjangse for å få når man er gravid. Er dere flinke til å smøre dere?

smører meg med faktor 25, to-tre ganger til dagen, hver gang jeg skal ut i sola.

Planene mine blr fort enda i dag når nabo'n (som og er på tjukken) spurte om jeg kunne tenke meg stavanger og kald brus på kaien =) EEHH JA!
Så det endte meg 5 timers shopping og koselig lunsj på Hansen hjørna i stavanger =)
Ble en del poser å bære, og her totalt gåen i beina =)
Men vell verdt det =D Fått meg masse nye fine "gravidvennlige" klær =D

Jeg vil ikke klage, men hjemme hos meg er det sinnsykt varmt og det er ikke noe bedre på natta. sov skikkelig dårlig i natt. det er digg med fint vær, men nå er det litt i meste laget. skulle hatt basseng i hagen:) det hadde vært perfekt.
Jeg tror nabo ungene driver å løper i sprederen nå, og lurer på om jeg skal gå bort å kjøle meg ned litt:) De er heldige som bare kan løpe nakne og leke i vannet på den måten. Det er lett å være barn:)

Er dere flinke til å smøre dere da, nå som vi er gravide. jeg har kjøpt meg faktor 50.

Nei, nå går jeg bort til naboen og kjøler meg.

klem

Er veldig nøye på å smøre meg ja... fikk pigmentflekk i ansiktet sist jeg var gravid, og ønsker meg IKKE fler :P
Deilig med varme, men sliter sånn med hodepine om dagen... Også er vi jo så mye ute i barnehagen, så slipper ikke unna solsteiken heller...

Back
Topp