Den store skravletråden for det Rosa laget :)

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Fyr løs med det dere har på hjertet...
Vi skal motivere hverandre, og vi skal vinne hele dritten

GO GO GO 
 
Ja dette blir gøy

Vet du hvordan jeg får en knæsj Rosa farge i teksten i signaturen min? 
Hehe jeg finner ikke 
 
Beklager, har ikke anelse.. som du ser har jeg ikke engang prøvd meg på noen signatur ;) kanskje jeg må prøve å finne det ut...? ;)
 
Dette blir moro :-) Gleder meg til å få av flere kg. Er utrolig motiverende å tenke på  at man må melde fra hver uke om hvor mye man går ned. Kjenner jeg føler litt press nå ja  ;-)
Hva planlegger dere å gjøre for å gå ned?
 
Jeg går jo på diett nå også skal jeg ha gbp.. heh
Men utenom det så blir det litt mer trening ihvertfall
Livstilsendring blir det jo, men der har jeg ikke noe valg etter operasjonen..hehehe.
Håper jeg snart tør å gå i svømmehall og svømme.. jeg er ei badeløve og ELSKER å bade..
Så det ville vært god trim og gøy på en gang..
Men nå er jeg for feit til at jeg tør å dra dit å bade
 


Drømmeren skrev:
Jeg går jo på diett nå også skal jeg ha gbp.. heh
Men utenom det så blir det litt mer trening ihvertfall
Livstilsendring blir det jo, men der har jeg ikke noe valg etter operasjonen..hehehe.
Håper jeg snart tør å gå i svømmehall og svømme.. jeg er ei badeløve og ELSKER å bade..
Så det ville vært god trim og gøy på en gang..
Men nå er jeg for feit til at jeg tør å dra dit å bade

Spennende:-) Har du en plan om hvordan du skal legge om kostholdet etter operasjonen?
Ja, svømming er gøy:-) også er det jo god trening i tillegg, kan du ikke dra i svømmehall når det er mindre mennesker der? Er ikke heller noen fan av å gå i svømmetøy blandt folk, værste er egentlig å gå ut i vannet.
 


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Jeg går jo på diett nå også skal jeg ha gbp.. heh
Men utenom det så blir det litt mer trening ihvertfall
Livstilsendring blir det jo, men der har jeg ikke noe valg etter operasjonen..hehehe.
Håper jeg snart tør å gå i svømmehall og svømme.. jeg er ei badeløve og ELSKER å bade..
Så det ville vært god trim og gøy på en gang..
Men nå er jeg for feit til at jeg tør å dra dit å bade

Spennende:-) Har du en plan om hvordan du skal legge om kostholdet etter operasjonen?
Ja, svømming er gøy:-) også er det jo god trening i tillegg, kan du ikke dra i svømmehall når det er mindre mennesker der? Er ikke heller noen fan av å gå i svømmetøy blandt folk, værste er egentlig å gå ut i vannet.

Sykehuset gir meg planen..hehe
Men vet jeg skal kun ha flytende ei stund.. deretter most.. vet at jeg må fokusere på å få i meg masse proteiner og lite fett... ellers er jeg litt blank.. 
Men regner med jeg får nærmere beskjed om det etter operasjonen ;)

Jeg vet ikke når det er lite folk osv... For meg så er jo det værste dusjinga før og etter badinga :/
 
jippii...endelig igang!!=)
gleeder meg til å se kiloene gå ned!! =)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jippii...endelig igang!!=)
gleeder meg til å se kiloene gå ned!! =)


 
Jeg kutter ut snop/sjokkis og trener. prøver også å holde meg til 1500 kcal om dagen.
 


Lissuz skrev:
Jeg kutter ut snop/sjokkis og trener. prøver også å holde meg til 1500 kcal om dagen.


Høres ut som en plan 
Har du erfaring med http://www.diett.no ?
Den siden er genial og den kan hjelpe deg å finne ut hvor mange kcal du bør holde deg til for å gå ned i vekt og hvor mange kcal du bør holde deg til for å holde vekta 
 
skal også prøve å holde meg unna/kutte kraftig ned på snop. Telling av kalorier er ikke helt meg, men den diettsiden var jo genial. Trenger jo bare å plotte inn det jeg spiser jo ;)

skal også prøve å være mer i aktivitet. Ergometersykkelen er kommet frem, så da har jeg heller ingen unnskyldning når mannen er på jobb, eller det er dårlig vær ute ;)

 


Drømmeren skrev:
Jeg går jo på diett nå også skal jeg ha gbp.. heh
Men utenom det så blir det litt mer trening ihvertfall
Livstilsendring blir det jo, men der har jeg ikke noe valg etter operasjonen..hehehe.
Håper jeg snart tør å gå i svømmehall og svømme.. jeg er ei badeløve og ELSKER å bade..
Så det ville vært god trim og gøy på en gang..
Men nå er jeg for feit til at jeg tør å dra dit å bade



Blir spennende å følge deg med nedgangen :) og så håper jeg du snart får kommet deg i bassenget! er jo veldig fin trening! :)
 
Endelig klar for ny slankekrig 

Jeg har lagt på meg MASSE i sommer  Så nå skal alt av igjen iløpet av krigen... Det er vel ca 7 kg, så hvis jeg når mitt første delmål så er jeg fornøyd!

Men blir det laget en veietråd der vi kun har vekt innlegg??
 


*Marianne83*2+1 skrev:


Drømmeren skrev:
Jeg går jo på diett nå også skal jeg ha gbp.. heh
Men utenom det så blir det litt mer trening ihvertfall
Livstilsendring blir det jo, men der har jeg ikke noe valg etter operasjonen..hehehe.
Håper jeg snart tør å gå i svømmehall og svømme.. jeg er ei badeløve og ELSKER å bade..
Så det ville vært god trim og gøy på en gang..
Men nå er jeg for feit til at jeg tør å dra dit å bade



Blir spennende å følge deg med nedgangen :) og så håper jeg du snart får kommet deg i bassenget! er jo veldig fin trening! :)

Ja jeg satser på å begynne å bade når jeg er ferdig operert og sårene har grodd tror jeg.. da har jeg mista litt mer vekt også.. hehe.
Får bare hoppe i det da og tenke at jeg bare blir mindre og mindre for hver gang ihvertfall
 


ninoz skrev:
Endelig klar for ny slankekrig 

Jeg har lagt på meg MASSE i sommer  Så nå skal alt av igjen iløpet av krigen... Det er vel ca 7 kg, så hvis jeg når mitt første delmål så er jeg fornøyd!

Men blir det laget en veietråd der vi kun har vekt innlegg??

Flott å høre at du er så klar
Veietråd er på plass
 


*Marianne83*2+1 skrev:
skal også prøve å holde meg unna/kutte kraftig ned på snop. Telling av kalorier er ikke helt meg, men den diettsiden var jo genial. Trenger jo bare å plotte inn det jeg spiser jo ;)

skal også prøve å være mer i aktivitet. Ergometersykkelen er kommet frem, så da har jeg heller ingen unnskyldning når mannen er på jobb, eller det er dårlig vær ute ;)



Ja den er helt genial.. jeg er totalt avhengig av den nå når jeg skal holde meg under 1000kcal til dagen..hehe..  Og en stor bonus er det jo at den finner anbefalt kcal mengde etter hvilket mål du har
 
Supert! :)

Men hvilken dato er semifinaleuken? Er det bestemt? Jeg ser for meg at siste ordinære veiedag i slankekrigen er 3/12 (det blir semifinaleuka), så blir finaleuka fra 10/12 og vinneren kåres 17/12... Da får vi 11 ordinære veiedager, og antall deltagere blir ca halvvert (om ikke noen detter av underveis).
 
Back
Topp