Den store sengetøysjakten..

Maibaby2020

Blir kjent med forumet
Jeg blir gal av å lete etter sengetøy! Vi har helt normale dundyner fra princess både til vugga og sprinkelsenga, men jeg finner omtrent ingen med riktige mål - og iallefall ingen jeg liker.
Hadde aldri i verden trodd det skulle bli så vanskelig!

Har dere funnet noen fine?
Post gjerne link/bilder så kanskje jeg får noen tips også.

Hvilke mål har du på dynene da? :-) Det vanlige er vel 60×80 og 80×100 om jeg husker rett? :-) De har noen veldig søte på jysk :-)

Eg fant både på kid og på sparkjøp faktisk. Vi er veldig fornøyde og gleder oss veldig til å ta dei i bruk.

Det er jo standard mål nå om dagen, og de fleste steder som selger sengetøy og barneutstyr, selger sengetøy til barnedyner. Alt fra vognstørrelse til juniordyner.

Vi har kjøpt alle settene på jysk, siden de har farger på sine ;)
Er standard størrelse på dem.

Hvilke mål har du på dynene da? :-) Det vanlige er vel 60×80 og 80×100 om jeg husker rett? :-) De har noen veldig søte på jysk :-)

De er 65x80 og 80x100. Helt standard med andre ord, men ett fåtall av de settene jeg har sett på nettbutikker rundt om følger de samme målene.
Jeg skal sjekke jysk - takk for tips

Vi har faktisk kjøpt på ikea.... Der hadde de 2 fine som jeg bare måtte ha :)

Har sydd :) men syns både princess og KID har mange fine :)

Bsrnas hus har ganske mye, og har tilbud rett som det er. Princess og KID har, og coop obs har og tror jeg.

Problemet er at jeg ikke har muligheten til å gå i noen av butikkene dere nevner å se, og nettbutikkene har i stor grad dårlig utvalg.
Jeg finner mye fint til jente, men ettersom babyen er en gutt kan jeg nesten ikke kjøpe rosa heller..

Tror jeg må ta meg en bytur med babyshopping før jul, jeg må på gardinjakt også..

Kjøpte 65x80 på KID med Mariusmønster for noen uker siden, og 80x100 i litt andre farger på jysk :)

Back
Topp