Den store ryddesjauen..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
I helga har vi ikke gjort annet enn å rydde.. Rydde og KASTE! Fikk opp en henger her på fredag kveld, så hele helga har vi brukt på å rydde og hive ting.. Har hivd utrolig mye! Men er enda masse masse igjen.. [8|] Har hivd flere bossekker med klær! Gamle klær som jeg ikke har brukt på kanskje 5 år.. Vurderte å la de ligge og sende de til feks Romania e.l, men fant ut at de blir bare liggende og ta plass, pluss at jeg aldri får med meg når den bussen der til går herfra.. [8D]
Barneklær derimot har jeg lagt masse vekk.. Noe skal gjemmes og spares på.. Andre ting skal jeg gi bort eller selge.. For det er helt flotte klær! Knapt brukt liksom.. [8|][:D] Sindre hadde mest på seg body og strømpebukse, så joggedressene blei ikke utslitt liksom.. [:D]

Men GUD så deilig! Har hivd med rund hånd! Tror til og med jeg har hivd bossekker med klær som vi bruker nå.. [8|][:D] Blei litt ivrig kan du si.. Haha.. Men får håpe jeg ikke gjorde det.. [8D] Spurte sambo mens jeg holdt på å rydde "skal du ha denne?" og om han ikke svarte på 2 sek. så gikk det i bosset.. [8D] Han er skikkelig skrotnisse da.. Kan ikke hive noooenting.. ("ÅH! Der er DEN sokken ja.. Den må jeg spare på.. kanskje jeg finner den andre en gang?"

Så nå er det aaaaaaaaaavslaaaaaapniiiiiiiiiiing..!!!

Åååå så deilig. Jeg elsker å kaste jeg[:D][;)] Dere har brukt helgen fornuftig da[:)]

Det er så deilig å få tømt huset for alt mulig rart som ligger der og tar plass. Vi er inne i en ryddeperiode vi også nå som vi gjør klart for et nytt familiemedlem, men det går fryktelig sent med meg, men jeg har fått gjort mye likevel de siste ukene. Jeg må si jeg ser veldig frem til vi er ferdig med babystadiet igjen og skal kvitte oss med det meste av babyutstyret og babyklærne. Jeg leverte en god del barneklær til "resirkulering" forrige uke og det er deilig.

det e såååå herlig å bli kvitt alt man ikke trenger.. vi er også inne i en skikkelig ryddeperiode.. jeg startet jo da jeg gik med julie.. men.. det stoppet seg litt på slutten.. sååå da tar jeg igjen nå.. får så mye energi av det!![:D] herlig å kaste!![:D][:D][:D]

Ja, det er deilig! Jeg føler meg mye lettere i kveld faktisk.. Har ikke så mye dritt som henger over hodet liksom.. HERLIG!! Men enda er det en del igjen.. Skal også rive noen vegger og pusse opp det store rommet til oss foreldre.. Spennende!

man føler seg utrolig mye bdre når man rydder.. jeg gjør iallfall det.. bruker rydding som terapi egentlig[8D] sååååååååååååååååååå... egentlig er det at jeg rydder et tegn på at jeg har altfor mye i hodet mitt... men så føler jeg da at for hver ting jeg får system på.. så blir det mer og mer system i hodet.. og snart.. snart tror jeg at jeg har et kjempesystem!![8D][:D]men nå skal jeg i dusjen.. og legge meg.. blir helt svett av ryddesjauer.. [:D]

Åh, så deilig! Jeg har hatt ryddesjauer med jevne mellomrom i garderoben min jeg, for jeg har tatt vare på så mye ræl som jeg "kanskje kan bruke" en gang, og som aldri har vært vurdert i noen sammenheng... Får heldigvis kastet litt mer for hver gang, og nå er det ganske ribba, men fremdeles en del som jeg aldri har brukt fordi det ikke passer - jeg satser på ny kropp etter knerten er ute.

Vi har satt igang en ryddesjau i kjelleren vi, for det er helt utrolig hvor mye drit vi har spart på der nede - gamle markiser, hønsenetting, flyttekasser, kasserte møbler, etc. G hadde en tur ut på renovasjonsverket med en hel henger full for et par uker siden, og man kan knapt se at han har rørt noe der nede [8D]

ORIGINAL: Trillemor82

spennende å pusse opp altså............ håper du legger ut noen bilder?![:D]

Ja, når vi en gang kommer så langt at vi skal begynne på selve oppussingen, da skal jeg ta bilder.. [8D][:D]

Jeg ELSKER å kaste!!!

Det er så befriende!!![:D]

WOW jeg er imponert!! Så flink du er!!

Back
Topp