Den store matdagen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Åh jeg har så lyst på alt mulig idag....

Hva har dere lyst på akkurat nå?

Jeg har så lyst på parmaskinke, aspargis og jordbær.. syk kombinasjon..hihi

Akkurat nå har jeg lyst på indrefile av svin og fløtegratinerte poteter, middagen som står i ovnen nå[8D]

har stort sett lyst på pomes frites og pitabrød med tomat og ost i ovenen jeg...............
men er bare kvalm hele dagen så hjelper ikke stort :(

Sitter faktisk å tenker på å lage enten muffins eller skolebrød eller vafler[8D]

haha .det tenkte jeg også på. skolebrød eller vafler !!!!!

Tenk deilig sjokoladekake [:D][:D][:D]

Magen min tålte tydligvis ikke at jeg var sulten idag..[&:]

Nå har jeg nettopp spist nachos med kylling. Nå blir det vafler!! Mmmm![:D]

skal bestille kinamat etterpå jeg... hva skal jeg velge:

Innbakte svinekjøtt i sursøt saus, Innbakt and i sursøtsaus eller biff chopsuey..

ORIGINAL: hero

Åh jeg har så lyst på alt mulig idag....

Hva har dere lyst på akkurat nå?

Jeg har så lyst på parmaskinke, aspargis og jordbær.. syk kombinasjon..hihi

Det hørtes utrolig digg ut nå..... fikk skikkelig sommer følelse[:)] Synes kombinasjonen var helt knall jeg!
Selv går jeg fra usannsynlig sulten og fysen til uggen og oppblåst på null komma niks, så får aldri bestemt meg for hva jeg skal spise..... så jeg spiser rett og slett det som blir satt foran meg.....

skal bestille kinamat etterpå jeg... hva skal jeg velge:

Innbakte svinekjøtt i sursøt saus, Innbakt and i sursøtsaus eller biff chopsuey..

YUMMI!! Kommer og spiser hos deg jeg! [:D][:D][8D]

Jeg vet liksom ikke om jeg er sulten eller kvalm.. Går hele tiden med metthetsfølelse, men har likevel lyst på masse mat! Merkelige greier.. Her skal det lages pizza straks:)

Jaja...valgte innbakt and å det likte jeg før men kommer ikke til å spise det noe mer...skuffende

Jaja...valgte innbakt and å det likte jeg før men kommer ikke til å spise det noe mer...skuffende

Huff, så kjedelig! [&o]

Så dumt da. Kjedelig når det ikke smaker like godt som det pleide!

er jo bare snakk om noen månder da... klarer meg jeg.. [:D] noe må man jo ofre[:)]

Ikke lyst på noenting jeg.... Matlysten min forsvinner til tider en del...

Åh jeg har så lyst på sjokoladekake idag også... MEN er redd om jeg lager det så kommer jeg ikke til å like det som mye av det andre jeg har hatt lyst på å spist

Jeg har ikke lyst på brødmat i det hele tatt, men middager går bra[:)] Jeg har nettopp spist 2 porsjoner med deilig chiligryte og ble skikkelig stappmett, men når jeg ryddet inn i kjøleskapet i stad fikk jeg øye på syltetøyet og PANG!! der fikk jeg plutselig super lyst på pannekaker!![:D] Mannen min holdt på å le seg forderva når jeg fortalte det

ORIGINAL: Malla_85

Jeg har ikke lyst på brødmat i det hele tatt, men middager går bra[:)]

akkurat samme her! sliter skikkelig om dagen, klarer ikke tankten på matpakke en gang, derfor går det i knekkebrød... men når jeg kommer hjem er jeg sulten og klarer å spise vanlig middag [:)][:)] helt til jeg blir kvalm igjen da.... [&:][:'(]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Malla_85

Jeg har ikke lyst på brødmat i det hele tatt, men middager går bra[:)]

akkurat samme her! sliter skikkelig om dagen, klarer ikke tankten på matpakke en gang, derfor går det i knekkebrød... men når jeg kommer hjem er jeg sulten og klarer å spise vanlig middag [:)][:)] helt til jeg blir kvalm igjen da.... [&:][:'(]

hehe.. akkurat det samme her[:D] selv om jeg er kvalm så har jeg som regel lyst på andre ting og (uten om brødmat da...). Er blitt spesielt glad i smootie, som heldigvis er sunt i forhold hvis jeg skulle bli hektet på feks sjokolade[8D]

Back
Topp