Tenkte å samle helse, svangerskapsdiabetes og vektkontroll tema her. Det er godt å kunne oppmuntre hverandre og gi hverandre ideer gjennom svangerskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
89 kg nå. 3 kg opp, men kropsmålene er stabile. Lav GI kost og litt trening for å unngå svangerskapsdiabetes.
Sukkerbelasting på mandag. Blir spennende.
90,4 i start vekt her...blæGått ned litt over 2kg nå. Livredd for å gå opp mye.. Gruer meg til sen sukkerbelastningen. Skyver det litt framfor meg ennå
![]()
Da var jeg igang, startet dagen men en pang takket være bonuSguttenmen fått gått meg en skikkelig lang og god tur!
![]()
Start vekt på 100 (ca)!! :O
Gått ned til 95... Jeg har sagt til meg selv at jeg IKKE skal opp noe mer. Hyperemesis holder det jo litt i sjakk. Men shit, jeg savner å spise![]()
Start vekt på 100 (ca)!! :O
Gått ned til 95... Jeg har sagt til meg selv at jeg IKKE skal opp noe mer. Hyperemesis holder det jo litt i sjakk. Men shit, jeg savner å spise![]()
Nå spør jeg sikkert dumt,men har ikke peilhar aldri hørt om svangerskapsdiabetes før nå!hva er Lav GI kost og hva er sen sukkerbelastning?Kan man få svangerskapsdiabetes hvis man får i seg for mye sukker?Høres så skummelt ut!:0
Nå spør jeg sikkert dumt,men har ikke peilhar aldri hørt om svangerskapsdiabetes før nå!hva er Lav GI kost og hva er sen sukkerbelastning?Kan man få svangerskapsdiabetes hvis man får i seg for mye sukker?Høres så skummelt ut!:0
Savner det ja, men skal inn på sykehuset til uken pga hyperemesis. Så da blir det vel litt herlig sonde på megOi! Jeg er nede på 95 nå, går litt opp og ned, men nå blir det litt letter tenker jeg!![]()
Huff skjønner du savner å spise! :O