Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan spise brie hvis den er varmebehandletVerden raste i noen sekunder nå når jeg innså at jeg ikke kan spise Brie på 9 månederSøren altså…
Ja, er klar over det. Men ikke akkurat hva jeg foretrekkerDu kan spise brie hvis den er varmebehandletikke helt det samme, men..

Klare seg uten Pepsi Max og Redbull det kjenner jeg på at jeg ikke er helt klar for … i går så måtte jeg faktisk skjule graviditeten for første gang. Vi hadde fest i går og jeg måtte ordne en tom vin flaske å helle oppi med alkoholfri vin
Følte meg litts om en løgner der jeg satt
Mer koffein i 2,5 dl Pepsi Max enn i en kopp kaffe. 50mg i Pepsi Max sammenlignet med 40mg i kaffe.Hø? Kan vi ikke drikke Pepsimax?

Hø? Kan vi ikke drikke Pepsimax?
Sjokolade ?Sniker fra AprilHer drikkes det Pepsi Max, med måte selvfølgelig. Gravide anbefales i følge fhi å holde koffeininntaket under 200 mg pr dag.
(bildet fra fhi)
Gikk forbi spekeskinke i butikken her om dagenVerden raste i noen sekunder nå når jeg innså at jeg ikke kan spise Brie på 9 månederSøren altså…

Sjokolade?! NooooSniker fra AprilHer drikkes det Pepsi Max, med måte selvfølgelig. Gravide anbefales i følge fhi å holde koffeininntaket under 200 mg pr dag.
(bildet fra fhi)

Jeg er veeeldig kvalm… og har vært uggen siden 3+4 i hvert fall (da visste jeg ikke at jeg var gravid). Begynte å lure på om det kunne være tvillinger siden jeg er så tidlig kvalm denne gangen![]()

Spent på om noen her i termin gruppa er gravid med tvillinger Jeg har drukke en Pepsi Max 1.5l i helgaMer koffein i 2,5 dl Pepsi Max enn i en kopp kaffe. 50mg i Pepsi Max sammenlignet med 40mg i kaffe.![]()
men jeg later som jeg ikke er gravid før jeg har bikket uke 5. er 4+5 i dag. Altså, bare på pepsien! Ellers er jeg gravid! Men med mann offshore er det greit å bare ha den ene tingen denne helgen når jeg er alene med de to andre