Den store jakten..

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Vi har forresten en ugle fra kremmerhuset som vi bruker som lys i gangen om natta. Den har perfekt lysmengde :)

Storebror har en barbapapa lampe som lades som jeg tenkte å ta med meg på natta:) også har han en lyslenker som jeg tenkte lillesøs kan ha lik av på rommet sitt for litt nattlys! ImageUploadedByBV Forum1458759275.935647.jpg

Denne har jeg bestilt i rosa :)

9bd242e58fcf513390b326ff2f29f997

Kjøpte på ebay - totoro :)

De er kjempe søte! :)
Jeg er en ivrig ebayshopper, men elektronikk er jeg forsiktig med, og spesielt fra Kina pga brannfare.

Enig der.. har kjøpt et par elektriske ting der tidligere. Takk og lov ikke hatt no problem med de :) ofte er det batteridrevne saker derfra ;) Mesteparten av alt man kjøper er made in China men sjekker alltid litt i forkant mtp kvalitet :)

Enig der.. har kjøpt et par elektriske ting der tidligere. Takk og lov ikke hatt no problem med de :) ofte er det batteridrevne saker derfra ;) Mesteparten av alt man kjøper er made in China men sjekker alltid litt i forkant mtp kvalitet :)

Har sett på diverse ebaysider på facebook at mange av de elektriske tingene (selv de på batteri) har tatt fyr, så jeg er livredd. Spesielt når lampa seinere skal brukes på barnerommet.

Har en søt nattlampe fra IKEA. Den har jeg brukt begge gangene før og den funker veldig fint!!

Back
Topp