Den store jakten..

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Nå jakter jeg for fult etter en ammelampe.. Altså en lampe som utgir nok lys til både amming og bleieskift på natta, men svak nok til å ikke blende min sovende kjære. (Stelleplassen er på soverommet)
Noen som har funnet noe fint? :)

Fant noen fine på Jollyroom, men har ikke link i farten :)

Fant noen fine på Jollyroom, men har ikke link i farten :)

Jeg satt akkurat å så på Jollyroom nå, og fant en jeg falt veldig for. Vil ha en som er litt nøytral, men allikevel en man ser hører til på et barnerom :)

Jeg satt akkurat å så på Jollyroom nå, og fant en jeg falt veldig for. Vil ha en som er litt nøytral, men allikevel en man ser hører til på et barnerom :)
Helt enig! Var ikke så ille priser heller, så vidt jeg kan huske :p Kanskje de har noen på lekmer også?!

Var forresten Zazu jeg hadde sett på! Tilbud til og med ;)

Du kan jo evt. også finne en pære med varmt dimmet lys. Da kan du ha en hvilken som helst fin lampe :)

De har masse lyspærer med varmt lys på Clas Ohlson :)

Du kan jo evt. også finne en pære med varmt dimmet lys. Da kan du ha en hvilken som helst fin lampe :)

De har masse lyspærer med varmt lys på Clas Ohlson :)

Det er så klart også en mulighet, men ønsker meg en barnelampe som seinere skal stå på rommet hennes :)

Veldig søt, men hadde aldri kjøpt en lampe til den prisen :p

Troooooooor kanskje vi kommer til å ØNSKE oss denne, men ja.. Den blir nok aldri kjøpt av egne peng ;)

Jeg fant en søt ugle jeg tror jeg kommer til å gå for.. Om ikke annet dukker opp :p Den er ikke skrikende, og i tillegg har den stjernehimmel. Denne familien er stjerne/universfrelst :p

Jeg fant en søt ugle jeg tror jeg kommer til å gå for.. Om ikke annet dukker opp :p Den er ikke skrikende, og i tillegg har den stjernehimmel. Denne familien er stjerne/universfrelst :p

Har du bilde? :)

Det eneste jeg ikke liker er øynene, men liker at den ikke er skrikende og tar mye oppmerksomhet.. Godt jeg har god tid enda ;)

Syns den var fin jeg :) Hva heter den?

Back
Topp