Den store innkjøpstråden☆

Til nå har vi (jeg) kjøpt inn:
3 bodyer, 1 bukse (til jente:bag:)
Vogn (selv om jeg alt begynner å angre, vurderer å prøve å bytte den i en City Premier:hilarious:)
Bilstol

Fra før har vi:
Det meste vi trenger :shy:
Må sjekke ståa til Bedside crib'en, som har stått i garasjen siden vi flyttet inn for snart 2 år siden. Må også lage ny bunn til vugga, typ 80 år gammel fra bestemor ble født! Og må gå gjennom hva vi har av klær. Jeg beholdt ikke alt, og blir det gutt er det nok en del for mye rosa.

Det første jeg kjøpte til denne babyen var:
Body og bukse fra Name it

Vi har arvet:
Litt sengetøy i babystr fra en venninne. Lånte samme settene til første, leverte de tilbake, men fikk de permanent nå :happy: Ellers har vi jo arvet vugga alt. Og vognen vi har i bhg til storesøster, er etter niesene på 7 og 10 år, veldig glad i den :Heartred

Kjøpt bilstol og seng idag:happy::happy::happy:
Har funnet vogn, Emaljunga (brukt).
Begynner å gå seg til
:smiley-bounce016

☆Hva har dere kjøpt inn til babyen så langt?
Vi har kjøpt litt klær bare, mest ulltøy.

☆Har dere mye klær og utstyr fra før?
Vi hadde ingenting fra før annet enn litt hjemmestrikk.

☆Hva var det første du kjøpte?
Det første var en body.

☆Har dere arvet noe?
- alt av klær fra str. 50 - 64
- bilstol
- risarosa vognpose. Både sommer- og vinterpose.
- pose til bilstol
- vippestol
- lekegrind
- babynest
- vugge
- bæresele
- ammepumpe
Føler meg heldig som har muligheten til å arve/kjøpe billig mesteparten av de vi trenger.:love7 Hadde fort blitt svært dyrt dette her…

Kjøpt:
Vogn
Stokke new born sete til tripp trapp(brukt)

Har:
Tripp trapp stol (må pusses og spraylakkes)
Stellebord
Seng
noe klær
Voksipose
Lammeskinnspose
Sovepose
Babygym
Stelleveske
Babynest
Bæresjal

Må kjøpe:
Bilsete
Madrass
sengetøy
Stellematte
Kluter
Kanskje klær
Brystpumpe
Ammeinnlegg
Ammepute

Last edited by a moderator:
Vogna i hus:happy::happy::happy: så fornøyd med den. Ingen bruksmerker. Sportsdel med.
gleeeeedes til å begynne å bruke den
:smiley-bounce016

Vedlegg

• 6D064A0A-4920-4246-9C10-3D944EA8F044.jpeg
    6D064A0A-4920-4246-9C10-3D944EA8F044.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 49
Jeg tenkte jeg skulle vente lengst mulig med å handle inn utstyr til baby, mest på grunn av mangel på plass å oppbevare ting:playful: Meeen.. Så kom jeg over tilbud, og sammen med litt medlemsrabatter, fikk 25 % avslag på barnevogna jeg hadde bestemt meg for (ish). Siden det så veldig sjelden er noe tilbud på Bugaboo, følte gjerrigknarken i meg at jeg måtte slå til nå:hilarious:
Bugaboo fox2.
Nå kommer den i ny versjon (fox3) i oktober, men etter hva jeg har lest er det kun tekstilene de har gjort endringer på. Understellet kommer i en ny farge, ellers er det identisk med fox2 sitt. Da er det for meg ikke verdt å betale over 5000 kroner mer :p

Ooooog.. Jeg hadde bestemt meg for at med DENNE babyen skulle jeg kun ha én barnevogn, som funket til alt. Men.. Med alt for mye tid til å tenke (er hjemmeværende), så kom jeg til å tenke på at det er veldig praktisk med en lett og liten trille, både til å ha på reise og i bilen, gjerne sammen med bilstoladapter. For halvannen uke siden kom jeg over et supergodt tilbud på yoyo2, komplett med bassinet og sittedel. Sparte et par tusen kroner, så ble kjøp:hilarious: Handlet i samme slengen litt tilbehør, som bilstoladapter, fotbrett, stelleveske, handlenett, Vognpose og organisator. Selvsagt i outlet, jeg handler aldri noe med mindre jeg får det med rabatter:hilarious::hilarious:
I tillegg har jeg handlet Bilstol og base. Brukt, men kun en håndfull ganger av besteforeldre. 200 kroner på Facebook :angelic: Facebookhandlet stokke flexibath og nyfødtstol til den, for 200. Dette ble langt, men alt i alt har jeg absolutt ikke holdt løftet til meg selv og ventet til i slutten av svangerskapet:hilarious: Sånn er det å være gjerrigknark/tilbudsjeger og ha mye tid. Takk gud for en liten sparekonto og klarna :wacky:card_xlarge-1.jpg 20210829_150305.jpg

Jeg tenkte jeg skulle vente lengst mulig med å handle inn utstyr til baby, mest på grunn av mangel på plass å oppbevare ting:playful: Meeen.. Så kom jeg over tilbud, og sammen med litt medlemsrabatter, fikk 25 % avslag på barnevogna jeg hadde bestemt meg for (ish). Siden det så veldig sjelden er noe tilbud på Bugaboo, følte gjerrigknarken i meg at jeg måtte slå til nå:hilarious:
Bugaboo fox2.
Nå kommer den i ny versjon (fox3) i oktober, men etter hva jeg har lest er det kun tekstilene de har gjort endringer på. Understellet kommer i en ny farge, ellers er det identisk med fox2 sitt. Da er det for meg ikke verdt å betale over 5000 kroner mer :p

Ooooog.. Jeg hadde bestemt meg for at med DENNE babyen skulle jeg kun ha én barnevogn, som funket til alt. Men.. Med alt for mye tid til å tenke (er hjemmeværende), så kom jeg til å tenke på at det er veldig praktisk med en lett og liten trille, både til å ha på reise og i bilen, gjerne sammen med bilstoladapter. For halvannen uke siden kom jeg over et supergodt tilbud på yoyo2, komplett med bassinet og sittedel. Sparte et par tusen kroner, så ble kjøp:hilarious: Handlet i samme slengen litt tilbehør, som bilstoladapter, fotbrett, stelleveske, handlenett, Vognpose og organisator. Selvsagt i outlet, jeg handler aldri noe med mindre jeg får det med rabatter:hilarious::hilarious:
I tillegg har jeg handlet Bilstol og base. Brukt, men kun en håndfull ganger av besteforeldre. 200 kroner på Facebook :angelic: Facebookhandlet stokke flexibath og nyfødtstol til den, for 200. Dette ble langt, men alt i alt har jeg absolutt ikke holdt løftet til meg selv og ventet til i slutten av svangerskapet:hilarious: Sånn er det å være gjerrigknark/tilbudsjeger og ha mye tid. Takk gud for en liten sparekonto og klarna :wacky:Vis vedlegget 364530 Vis vedlegget 364531
Vi har diskutert Fox 2 og Fox 3 på Facebook så jeg legger ved printscreen av en kommentar i innlegget mitt Facebook. Se bildet:happy:

Vedlegg

• 6CF4BB76-7F01-4A1F-8812-6B3B2227752B.png
    6CF4BB76-7F01-4A1F-8812-6B3B2227752B.png
    250 KB · Visninger: 49
Vi har diskutert Fox 2 og Fox 3 på Facebook så jeg legger ved printscreen av en kommentar i innlegget mitt Facebook. Se bildet:happy:
Ja var det jeg også har lest Jeg får vinterbaby, så den ekstra luftingen i bagen trenger jeg ikke, og selen til fox2 er allerede sånn at jeg lett får vognposen i:cat:
Så strengt tatt bare tekstilene som er endret, ingen andre funksjoner:joyful: jeg leste forresten at fox 3 var over 12 kg??

Ja var det jeg også har lest Jeg får vinterbaby, så den ekstra luftingen i bagen trenger jeg ikke, og selen til fox2 er allerede sånn at jeg lett får vognposen i:cat:
Så strengt tatt bare tekstilene som er endret, ingen andre funksjoner:joyful: jeg leste forresten at fox 3 var over 12 kg??
Vi skal reise i juni neste år og da skal mini være 5 mnd og ligger sannsynligvis fortsatt i bagdel og hviler så tenker det er behagelig da:shy:
Ja jeg sjekket nå og Fox 2 veier 9,9 og Fox 3 kommer til å veie 12,2. Jeg forstod det slik at det er bagdelen som er tyngre:)

Skjønner at du tenker som du gjør. Jeg hadde kjøpt splitter ny vogn og da vil jeg prinsipielt aller helst ha den nyeste modellen, så jeg venter på min Fox 3;)

Vi skal reise i juni neste år og da skal mini være 5 mnd og ligger sannsynligvis fortsatt i bagdel og hviler så tenker det er behagelig da:shy:
Ja jeg sjekket nå og Fox 2 veier 9,9 og Fox 3 kommer til å veie 12,2. Jeg forstod det slik at det er bagdelen som er tyngre:)

Skjønner at du tenker som du gjør. Jeg hadde kjøpt splitter ny vogn og da vil jeg prinsipielt aller helst ha den nyeste modellen, så jeg venter på min Fox 3;)
Ville ha nyeste modellen jeg også, men når hovedgrunnen til at jeg velger fox er at den er så lett (pga helsetilstanden min så er det ekstremt viktig), så faller en del av poenget bort om jeg velger fox3 som igjen er tyngre..

Ville ha nyeste modellen jeg også, men når hovedgrunnen til at jeg velger fox er at den er så lett (pga helsetilstanden min så er det ekstremt viktig), så faller en del av poenget bort om jeg velger fox3 som igjen er tyngre..
Da hadde nok jeg gjort det samme som deg:Heartpink

Jeg har kjøpt en body som jeg brukte til å fortelle mannen at han skal bli pappa :hug003 Ellers har jeg fått to bodyer og en joggebukse av venner. Har blitt enig med mannen om at vi venter litt med innkjøp fordi vi er på husjakt, men guuud som jeg klør etter å handle :knegg:

Endelig var 2022 modellen produsert :wav
Og på Rudo var det kjempe service, de byttet ut disse hjulene med helt svarte lufthjul, som vi ønsket i stedet. Slik at jeg vi slapp å kjøpe ekstra hjulpakke :love2

Vedlegg

• BB995B4A-A86E-4941-BAE1-EDE0413E7A2D.png
    BB995B4A-A86E-4941-BAE1-EDE0413E7A2D.png
    2,2 MB · Visninger: 40
Kjøpt meg RisaRosa vognpose:joyful: Hatt lyst på sånn til de to andre barna, men ikke tatt meg råd med førstemann og andremann arvet posen etter første:hilarious: Denne attpåklatten blir definitivt siste babyen, så nå er også siste sjansen til å få meg en sånn.

Fått lov av mannen å kjøpe alle de tingene jeg ikke lot meg kjøpe til de to andre:rolleyes:

Jeg tenkte egentlig jeg skulle kjøpe med rosafarge, men såg på alle de som selges brukt at de blir så fort misfarget inni..

Disse koster nye minst 3000, men jeg kjøpte veldig fint brukt på finn til 920 kroner inkludert frakt:p

Vedlegg

• Screenshot_20210903-200628_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210903-200628_Samsung Internet.jpg
    712,5 KB · Visninger: 36
Kjøpt meg RisaRosa vognpose:joyful: Hatt lyst på sånn til de to andre barna, men ikke tatt meg råd med førstemann og andremann arvet posen etter første:hilarious: Denne attpåklatten blir definitivt siste babyen, så nå er også siste sjansen til å få meg en sånn.

Fått lov av mannen å kjøpe alle de tingene jeg ikke lot meg kjøpe til de to andre:rolleyes:

Jeg tenkte egentlig jeg skulle kjøpe med rosafarge, men såg på alle de som selges brukt at de blir så fort misfarget inni..

Disse koster nye minst 3000, men jeg kjøpte veldig fint brukt på finn til 920 kroner inkludert frakt:p
For et kupp! :D

såå fin! Vi kjøpte ny til forrige mann,og den er virkelig helt fantastisk. Eneste jeg ikke likte med denne var at glidelåsen var så &#!@ tråkk,at vi slet med å lukke posen.. Tror nok vi bare var uheldige,så jeg klarer ikke heeeelt å legge fra meg tanken om å kjøpe en til :p men da blir det nok brukt! Og så er jeg spent på om den passer i vogna vi skal ha :hilarious:

Bugaboo fox2.

I tillegg har jeg handlet Bilstol og base. Brukt, men kun en håndfull ganger av besteforeldre. 200 kroner på Facebook :angelic: Facebookhandlet stokke flexibath og nyfødtstol til den, for 200. Dette ble langt, men alt i alt har jeg absolutt ikke holdt løftet til meg selv og ventet til i slutten av svangerskapet:hilarious: Sånn er det å være gjerrigknark/tilbudsjeger og ha mye tid. Takk gud for en liten sparekonto og klarna :wacky:Vis vedlegget 364530 Vis vedlegget 364531
Kjøpt meg bugaboo fox 2 jeg også! Den var på tilbud. Tror jeg fikk den for 10500:smug: Da selger jeg min gamle fox så blir bare mellomlegget:angelic: Elsker de vognene!!
Ser 3’eren er på vei nå ja.. Men enig med at de ekstra kiloene betyr litt :p

Kjøpt meg bugaboo fox 2 jeg også! Den var på tilbud. Tror jeg fikk den for 10500:smug: Da selger jeg min gamle fox så blir bare mellomlegget:angelic: Elsker de vognene!!
Ser 3’eren er på vei nå ja.. Men enig med at de ekstra kiloene betyr litt :p
Kjekt å høre du er fornøyd med de vognene! Jeg har hatt bugaboo donkey da de to andre var små, og den syntes jeg var fantastisk å manøvrere. Hadde buffalo etterpå, men den syntes jeg var litt tyngre å svinge med, og tyngre å vippe over kanter. Jeg har ikke prøvd fox før jeg har bestilt den, så litt redd jeg skal bli skuffet:playful: hvordan synes du fox er å manøvrere/vippe over fortauskanter?

Kjekt å høre du er fornøyd med de vognene! Jeg har hatt bugaboo donkey da de to andre var små, og den syntes jeg var fantastisk å manøvrere. Hadde buffalo etterpå, men den syntes jeg var litt tyngre å svinge med, og tyngre å vippe over kanter. Jeg har ikke prøvd fox før jeg har bestilt den, så litt redd jeg skal bli skuffet:playful: hvordan synes du fox er å manøvrere/vippe over fortauskanter?
Jeg har aldri reagert på at den ikke fungerer bra til det hvert fall:p:p
Syntes bare den er så fiiiin også :happy:

Back
Topp