Lydbok på øret gjør husarbeid sååå koslig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk brått svigers på kaffebesøk, så her ble det full husvask med støvsuging og mopping, vask av kjøkken og to bad pluss trappeskrubb! Passa fint egentlig, får besøk imorgen også.
Tips: Dusjkabinett er genialt å få skinnende blanke med en blanding av 3/4 zalo el likn og 1/4 vanlig eddik. Bare smør på med svamp, la virke 1-2min og skyll av.
Fikk brått svigers på kaffebesøk, så her ble det full husvask med støvsuging og mopping, vask av kjøkken og to bad pluss trappeskrubb! Passa fint egentlig, får besøk imorgen også.
Tips: Dusjkabinett er genialt å få skinnende blanke med en blanding av 3/4 zalo el likn og 1/4 vanlig eddik. Bare smør på med svamp, la virke 1-2min og skyll av.

Det er helt genialt!! Trenger ikke skrubbe hardt engang! Og innbiller meg at det er mindre avgass/kjemikalier enn andre vaskemidler.Det skal jeg virkelig ta å prøve, jeg HATER å vaske dusjkabinett.![]()
Bruker podcast- det er SÅ digg. Elsker gjesterommet.Lydbok på øret gjør husarbeid sååå koslig
Det er helt genialt!! Trenger ikke skrubbe hardt engang! Og innbiller meg at det er mindre avgass/kjemikalier enn andre vaskemidler.
Vaska dusjkabinett hos mamma sånn, og lot såpeblandinga renne ned i den lille glipa mellom glass og ramma/bunnen av kabinettet. Spylte godt nedi etter 2-3min, og det skumma opp masse rosabrunt. Skikkelig blæææææ- men ble rent!
Vi har glassvegger og fliser, og jeg bruker det på flisene og, pluss i badekaret.
Fortell gjerne hvordan det går!Haha, nå gleder jeg meg faktisk til å vaske dusjen. I håp om at det er like effektivt på mitt kabinett. Ser for meg at det er litt bakterier og guff de stedene som er vanskelig å komme til. Har prøvd så mange forskjellige vaskemidler, svamper, skrubber, koster og blir aldri helt fornøyd.![]()