Den store husarbeid tråden!

Jeg har satt på vaskemaskin nr 2, og ufrivillig vasket vaskerommet. Siden vaskemaskinen valgte å ha vannet utover gulvet...
Laget middag, og kveldsmat.
Resten tar jeg i morgen, jeg har jo fri :)
 
I dag har jeg vasket opp, og så har jeg bakt en fantastisk god sjokoladekake til kjærestens bursdag. Burde gjort mer husarbeid i dag, men orker ikke, så får heller se i løpet av uka hvor mye jeg får gjort.
 
Ja her står det stille! Hadde vært deilig å fått støvsugd stua..
 
Åh, der var denne tråden igjen ja.. akkurat i tide for å gi meg et spark bak. I dag skal jeg få gjort noe i hvertfall :)
 
I dag har eg vasket to maskiner med klær og ryddet litt på kjøkkenet :p
 
Ryddet vekk fra kjøkkenbenken og vasket over, støvsugd der man kommer til i stua:p
 
Tatt smulene i sofaen;)
 
Så flinke vi er da jenter :)
Måtte ut i stad, hadde glemt at storebror hadde time hos frisøren.. all energien forsvant til det, men i morgen! -da skal det støvsuges, gulvene skal vaskes og ikke minst skal det luftes ordentlig her! Det hjelper alltid på humør og energi :)
 
Har støv på hjernen og MÅ støvsuge hver dag...! :p Alle sier det blir annerledes når man får barn, då vi får se...! :p
 
Jeg klarte endelig å støvsuge og vaske leiligheten. Tok meg bare en time men så straffet det seg resten av kvelden. Ble så dårlig.
 
Rydda gangen idag.. Ellers vært ute med guttene og skal snart lage god kveldsmat til oss:)
Mere gjort i morra;) gidder ikke idag:rolleyes:
 
Back
Topp