Den store frykten

Jeg kjenner meg veldig igjen. For det er helt forferdelige dager nå...
Fjerde gangen jeg er i denne bobla på to år. Så nå vil jeg bare over 12 uker med en gang.
Er 5 uker og 6 dager igjen :banghead:
Fjerde gangen.. det er ikke rart du bekymrer deg da, du har jo ikke akkurat gode erfaringer.. Jeg føler med deg og håper vi snart er iver kneika:Heartpink
 
Føler med deg! Jeg veksler stadig mellom ulik grad av bekymring og god tro på at det vil gå bra. Er så redd for å bli så skuffet hvis det ikke går veien, men prøver å unne meg å glede meg også. Har skrevet ned en liten liste med støttetanker som jeg leser gjennom når bekymringen kommer. Blant annet at jeg er veldig takknemlig for at jeg faktisk har klart å bli gravid nå. Og at det virkelig er en tøff periode preget av usikkerhet som vi er i nå, og ikke rart at jeg blir litt fra meg av og til.
Det er som om du beskriver tankene mine :shy: tør jo ikke gle meg, samtidig som jeg er så uendelig lykkelig:shy::Heartbigred
 
Ja, det med blod når man tørker seg... skikkelig nervøs! Og nå har vi litt rødt mønster på papiret til jul da.... det var skikkelig lurt:laughing001
Haha, ja det der toalettpapiret.... husker en gang jeg var på do i forrige graviditet og vi hadde nettopp kjøpt sånn julepapir med rødt mønster. Jeg skvatt skikkelig første gangen:laughing002
 
Alt er nok i orden med oss begge to, men hjelp så man skal bekymre seg da!

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at stress skal ødelegge:Heartpink Da hadde det nok ikke vært mange barn her i verden:Heartred vi må huske å tenke litt sånn også:happy:

Jeg tror nok du har rett i at alt går bra og at julrstress er noe som er overkommelig:happy:
Tusen takk for gode ord og oppmuntring:Heartred

Vi får prøve å ikke ta sorgene på forskudd, men heller leve litt i nuet og glede oss til neste milepæl som helt sikkert kommer:Heartbigred
 
Last edited:
Fjerde gangen.. det er ikke rart du bekymrer deg da, du har jo ikke akkurat gode erfaringer.. Jeg føler med deg og håper vi snart er iver kneika:Heartpink
Fjerde ja, så nervene er veldig utenpå, og siste IVF forsøket nå. Så ganske spennende.
Men må prøve å tenke positivt også.
 
Fjerde ja, så nervene er veldig utenpå, og siste IVF forsøket nå. Så ganske spennende.
Men må prøve å tenke positivt også.
Jeg krysser alt for deg:Heartpink og sender deg en god styrkeklem. Livet er altså så urettferdig:sorry:
 
Jeg tror nok du har rett i at alt går bra og at julrstress er noe som er overkommelig:happy:
Tusen takk for gode ord og oppmuntring:Heartred

Vi får prøve å ikke ta sorgene på forskudd, men heller leve litt i nuet og glede oss til neste milepæl som helt sikkert kommer:Heartbigred
Takk for at du er her også:) Det hjelper å vite at vi er flere med litt skumle tanker:) :Heartpink
 
Har det samme. I går knakk jeg sammen. Er helt sikker på at fosteret i magen er dødt. Men vet jo at det er større sannsynlighet for at det lever. Så bankende hjerte 6+4. Er nå 8+4. Skal på ul når jeg er 12+1 men vet ikke om jeg klarer å vente til da. Føler jeg ikke har like mye symptomer som sist, føler meg ikke gravid. Har aldri opplevd ma og sa, men tenker hvorfor skal jeg være av de heldige som det liksom skal gå bra med 2 ganger på rad. Har så lyst å gi frøkna her en søster eller bror❤️
 
Har det samme. I går knakk jeg sammen. Er helt sikker på at fosteret i magen er dødt. Men vet jo at det er større sannsynlighet for at det lever. Så bankende hjerte 6+4. Er nå 8+4. Skal på ul når jeg er 12+1 men vet ikke om jeg klarer å vente til da. Føler jeg ikke har like mye symptomer som sist, føler meg ikke gravid. Har aldri opplevd ma og sa, men tenker hvorfor skal jeg være av de heldige som det liksom skal gå bra med 2 ganger på rad. Har så lyst å gi frøkna her en søster eller bror❤️
La oss håpe at det har gått fint:) Sannsynligheten for det er heldigvis mye større enn at det ikke har gjort det. Men det er så vanskelig å styre tankene sine, det er nok derfor vi er så mange i denne tråden:shy:
 
Har det samme. I går knakk jeg sammen. Er helt sikker på at fosteret i magen er dødt. Men vet jo at det er større sannsynlighet for at det lever. Så bankende hjerte 6+4. Er nå 8+4. Skal på ul når jeg er 12+1 men vet ikke om jeg klarer å vente til da. Føler jeg ikke har like mye symptomer som sist, føler meg ikke gravid. Har aldri opplevd ma og sa, men tenker hvorfor skal jeg være av de heldige som det liksom skal gå bra med 2 ganger på rad. Har så lyst å gi frøkna her en søster eller bror❤️

Først og fremst, god klem til deg:Heartred

Har tenkt nøyaktig i de baner. Første svangerskap for meg og lurer på hvor heldig jeg kan være. Jeg tok ut hormonspiralen i september og ble gravid raskt på tross av prevensjon. Vi hadde egentlig lyst til å få flyttet før vi prøvde å få barn, men dette var åååå gledelig! Tenker at så lykkelige som vi er nå det varer ikke:sorry:
Samtidig vet jeg at det ikke er godt for noe å tenke sånn. Jeg deler bekymringene med Husbonden og han beroliger meg med at det helst vil gå bra:Heartred

Jeg føler også jeg har mindre symptomer nå enn tidligere, men velger å fokusere på de smertefullt øme brystene som et godt tegn:hilarious:
Det går nok helst bra med oss alle. Klem!
 
La oss håpe at det har gått fint:) Sannsynligheten for det er heldigvis mye større enn at det ikke har gjort det. Men det er så vanskelig å styre tankene sine, det er nok derfor vi er så mange i denne tråden:shy:
Er vel sånn til de fleste, vi google symptomer og leser om MA og SA. Google er vår værste fiende
 
Først og fremst, god klem til deg:Heartred

Har tenkt nøyaktig i de baner. Første svangerskap for meg og lurer på hvor heldig jeg kan være. Jeg tok ut hormonspiralen i september og ble gravid raskt på tross av prevensjon. Vi hadde egentlig lyst til å få flyttet før vi prøvde å få barn, men dette var åååå gledelig! Tenker at så lykkelige som vi er nå det varer ikke:sorry:
Samtidig vet jeg at det ikke er godt for noe å tenke sånn. Jeg deler bekymringene med Husbonden og han beroliger meg med at det helst vil gå bra:Heartred

Jeg føler også jeg har mindre symptomer nå enn tidligere, men velger å fokusere på de smertefullt øme brystene som et godt tegn:hilarious:
Det går nok helst bra med oss alle. Klem!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Ble også gravid raskt, og da tenker man hvor heldig kan man være.. Og har mye mindre symptomer nå enn tidligere, men det prøver jeg bare å glede meg over:happy:
 
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Ble også gravid raskt, og da tenker man hvor heldig kan man være.. Og har mye mindre symptomer nå enn tidligere, men det prøver jeg bare å glede meg over:happy:

Ja, la oss prøve å glede oss over at vi ikke bor over doskåla og ta en dag om gangen:Heartred
Jeg finner mye ro i å lese andres erfaringer her.
 
Back
Topp