Den store dagen

Majerr

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
I dag skulle egentlig vært min termin. Hadde en spontanabort to måneder før jeg ble gravid denne gangen.

Det er ikke noe særlig trist å tenke på. Bare veldig kjedelig å tenke på at nå skulle vente tiden vært ferdig, men så er det over 2 måneder igjen :/

Men vet jo nesten med sikkerhet (bank i bordet) at jeg får en skatt, og det er jo ikke så forferdelig lenge til. Så det er jo bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Evig takknemlig for at jeg ble såpass fort gravid igjen <3

Så godt å høre at det har gått bra denne gang :D
Gratulerer og lykke til med siste innspurt før den O store premien på slutten :p
Jeg har nedtelling som bare det. Skal ha i slutten av august :)

Kjenner meg litt igjen. Vi hadde et mislykket prøverør der embryo ikke festet seg kun en mnd før jeg ble gravid. Tenker mye på det nå st det bare hadde vært litt over en mnd til den babyen skulle vært født. Man føler seg litt vemodig, men på samme tid glad for at det er en ny en i magen!

Kjenner meg litt igjen. Vi hadde et mislykket prøverør der embryo ikke festet seg kun en mnd før jeg ble gravid. Tenker mye på det nå st det bare hadde vært litt over en mnd til den babyen skulle vært født. Man føler seg litt vemodig, men på samme tid glad for at det er en ny en i magen!
Alle som får en nye sjangse er super heldige uansett :D men det kan nok gjøre den siste ventetiden litt ekstra lang :P

Kjenner meg godt igjen! Dette er min 4.graviditet på 3 år, og dette blir første barnet. Det har vært tøft, men blir fort litt glemt nå som jeg går og bærer på ei lita sparkepike i magen ♡ Vi gleder oss veldig til august, når det svært så ønskede barnet vårt endelig kommer ♡

Kjenner meg godt igjen! Dette er min 4.graviditet på 3 år, og dette blir første barnet. Det har vært tøft, men blir fort litt glemt nå som jeg går og bærer på ei lita sparkepike i magen ♡ Vi gleder oss veldig til august, når det svært så ønskede barnet vårt endelig kommer ♡
Ja jeg får huske på å sette pris på at jeg ikke har hatt det så trøblete. Glad på fine vegne at det endelig ser ut til å gå din/deres vei :)

Back
Topp