Den store babydrømmen

Det ble mye snakk om kosthold og trening.
Trenger kun å gjøre et par småjusteringer, men ellers er jeg på god vei :D
Samt jeg må gjøre mer yoga, men det vet jeg at kroppen min trenger også ;)
Alt i alt.
Dette har vært en veldig god dag ❤️
 
Godt å høre!
 
IMG_4679.JPG


IMG_4680.JPG


IMG_4681.JPG
 
Merkelig at de skal vise så forskjellig :confused: Opplevde det samme selv med forskjellige strimler...
Krysser uansett fingrene for deg! :Heartred Virker som du er i et godt driv om dagen, det er godt å lese :)
 
CD20.
Tok kontakt med lege i går og sa at jeg ønsker å ta blodprøve for å sjekke østrogen og progesteron. Jeg vil se hvordan de ligger ann [emoji4]
Fikk melding i dag at de har satt meg opp på time tirsdag 20/02 [emoji2][emoji2]
Aner ikke hvor lang tid det vil ta å få svar på sånt, men da blir det gjort [emoji2][emoji2]
 
Merkelig at de skal vise så forskjellig :confused: Opplevde det samme selv med forskjellige strimler...
Krysser uansett fingrene for deg! :Heartred Virker som du er i et godt driv om dagen, det er godt å lese :)

Det er litt godt å lese at det ikke bare skjer med meg [emoji39][emoji39]
Hvilken stemte for deg? Positive eller negative?
Jeg tror det er kostholdet og treningen som gjør underverket for humøret mitt faktisk [emoji1320][emoji2][emoji39]
 
Det er litt godt å lese at det ikke bare skjer med meg [emoji39][emoji39]
Hvilken stemte for deg? Positive eller negative?
Jeg tror det er kostholdet og treningen som gjør underverket for humøret mitt faktisk [emoji1320][emoji2][emoji39]
Helm Medical sine fra tostreker.no passet til meg ihvertfall :) Prøvd fra eBay og Make Sure, og da fikk jeg aldri positive.
Ja, godt kosthold og trening gjør mer med psyken enn man skulle tro! Rart man (les: jeg) ikke klarer å være flinkere når man vet det :wtf: :hilarious:
 
Blir spennende å høre med prøvene
 
Helm Medical sine fra tostreker.no passet til meg ihvertfall :) Prøvd fra eBay og Make Sure, og da fikk jeg aldri positive.
Ja, godt kosthold og trening gjør mer med psyken enn man skulle tro! Rart man (les: jeg) ikke klarer å være flinkere når man vet det :wtf: :hilarious:

Jeg har vist det lenge selv, men har rett og slett ikke giddet å gjøre noe med det før GU sa at det er hva jeg må prøve for å bli gravid. :angelic::angelic:
Helm Medical ja :) Kanskje jeg burde prøve de neste runde? :)
 
En ting. Hvis jeg har EL i dag, så vil jeg jo være 6-7DPO når testene skal tas. Kan jeg be de ta HCG prøve i samme slengen?
 
Never mind. Da er jeg 9 DPO. Da vil jeg be de teste etter hcg via blodprøve også :)
 
Never mind. Da er jeg 9 DPO. Da vil jeg be de teste etter hcg via blodprøve også :)
Da er det ihvertfall ikke noe problem å se etter hcg, men det vil jo avhenge av når det evt fester seg også. Ser du på utenlandske sider så vil de ha det til at det ikke fester seg før 10 dpo...
 
Da er det ihvertfall ikke noe problem å se etter hcg, men det vil jo avhenge av når det evt fester seg også. Ser du på utenlandske sider så vil de ha det til at det ikke fester seg før 10 dpo...

Ja, det er sant. Men jeg skal uansett spørre for sikkerhetsskyld :)
 
CD21 - 1DPO

Jeg er i full gang med slankekrigen her inne som er topp for motivasjonen :)
Er i lavkarbo uke 3 og det er hardt altså. Jeg går ikke i ketose og jeg er usikker på om det faktisk går under lavkarbo.
Jeg spiser rent. Kjøtt/fisk med grønnsaker og jeg har på forskjellige krydder og smør. I dag spise jeg laks, så da hadde jeg så klart rømme på :)
Noen sier at meieriprodukter er fyfy. Noen sier bær er fyfy. Rotgrønnsaker er vist fyfy.
Jeg synes ikke at jeg skal kutte helt ut meieriprodukter. Det smaker godt, det metter godt og det er vitaminer og mineraler som er viktige for kroppen.
Samme med bær.
Rotgrønnsaker kan jeg leve uten. Det er helt ok.
Det er vist en side som heter Spør Tor på fb som skreddersyr dietter etter hva du trenger.
Kanskje det er noe?
 
Skal ikke uttale meg om hverken ketose eller andre dietter. Du er flink da! Håper det gjør en forskjell.
Ta vare på deg selv. Spent på neste legetime!
 
Skal ikke uttale meg om hverken ketose eller andre dietter. Du er flink da! Håper det gjør en forskjell.
Ta vare på deg selv. Spent på neste legetime!

Takk :)
Jeg merker ikke så mye endring på vekta, men har krympa 4cm rundt magen, 4 cm rundt skuldrene og 1cm rundt rumpa.
Så det funker jo :P
Ja, jeg er først og fremst spent på svaret fra legetimen jeg skal ha på tirsdag. Håper det ikke tar for lang tid å få svar på blodprøver :)
 
Back
Topp