Den store amme tråden

Flere som har baby er som bæsjer helt tynt. Altså er ikke bak engang. Bleia er bare gul av gult "vann"... [emoji85] ammer og har mye melk. Baby er 4 dager så er kanskje bare råmelk enda?
 
Flere som har baby er som bæsjer helt tynt. Altså er ikke bak engang. Bleia er bare gul av gult "vann"... [emoji85] ammer og har mye melk. Baby er 4 dager så er kanskje bare råmelk enda?
Sennepsgul vannebæsj med bittelitt klumper i her. Var sånn hos førstemann også.
 
Så flott for dere det går bra!! :) :)

Det går vel strengt talt bra her også skal jeg tro jordmødrene. Hun er ekstremt sugevillig og har god teknikk... Jeg bør ikke klage kanskje.

Er bare at jeg blir utslitt... 1.5 time søvn pr døgn de siste 3 døgnene... Jeg ser snart dobbelt :p

Men jeg har et håp om snarlig bedring! Nå har det ihvertfall begynt å renne hvitt fra puppene og bæsjen nærmer seg sennepsgul.

Puppene er store, harde og fulle av kuler. Skikkelig tette melkekanaler tror jeg..

Prøv å håndmelke litt for å lette på trykket (er vel ingen grunn for å ikke gjør det helt i begynnelsen? andre må bare rette på meg). Tette melkeganger bør du prøve å unngå. De kan sikkert hjelpe deg med det om du ennå er på sykehuset. Eller les litt på ammehjelpen.no.
Lykke til [emoji5]Håper at det går seg til og at du får sove litt mer!
 
Back
Topp