Den stolte storebror (bilde)

gulle nyyyyyyyyyydelige

så søte av dere å gjøre det for barnas skyld[:)][:)]

de kommer nok til å takke dere en dag,for det er jo ikke alltid lett å ha en så god og nær kontakt med halvsøsken,men det skal dere to mødre ha æren for...beundrer dere ass..[;)][;)]gutten din har latinotrekk,er faren fra latinamerika?[8|]

ORIGINAL: supermammy

så søte av dere å gjøre det for barnas skyld[:)][:)]

de kommer nok til å takke dere en dag,for det er jo ikke alltid lett å ha en så god og nær kontakt med halvsøsken,men det skal dere to mødre ha æren for...beundrer dere ass..[;)][;)]gutten din har latinotrekk,er faren fra latinamerika?[8|]

Takk, koselig å høre[:)]
Ja, faren hans er fra chile[:)]

å guri.jeg kunne ikke ta feil,er lett å se han er latinobaby hehe....[:D][:D][:D]

fra Chile?? det er jeg å....[:)]

ORIGINAL: supermammy

å guri.jeg kunne ikke ta feil,er lett å se han er latinobaby hehe....[:D][:D][:D]

fra Chile?? det er jeg å....[:)]

hehe, nei er ikke så lett å se feil fra herlige latinobabyer[;)][:D]
åh.. hvor i chile??

ja..ikke sant![:D]

kommer fra "tocopilla" i nord Chile![;)] guttens far da..?

det har jeg ikke hørt om..
Han kommer fra Santiago..
jeg har jo vært i chile jeg, desember-januar, 2002-2003[:)]

har slekt i santiago og har vært der mange ganger..[;)]

det var jo koselig...at du var der[:)] fikk sett andre steder enn bare santiago?[8|] viña f.e.k.s(veldig populær turistby)[;)]var der sist i 2000,men har planer om å reise dit neste vinter(er jo sommer der vettu..)[;)]

jeg var i viña, valparaiso og algorrobo..
har tenkt på å reise ned til januar og besøke bestemoren til elias.. Men får se om pengene strekker til.. hehe...
ja, viktig å reise når det er sommer der og vinter her:p[:D]

så fint at du har god kontakt med eksens familie da,tenker nok de blir glade for å se barnebarnet sitt,[:D][:D] kanhende vi møtes veien da..hehe[:D][:D] skal nedover noen gang mellom jan-feb vi da..[;)] 

ja, har alltid hatt et godt forhold til moren hans så selvom vi ikke er sammen har jeg jo barnebarnet hennes så da vil jeg fortsette kontakten selvom det er på andre siden av verden[:(]

hehe, ja kanskje vi gjør det..[:D]

det er jo flott da.!![;)]det er nok ikke alltid lett å komme godt overens med eks.svigermødre hehe..[:D] men du er heldig du som har en som støtter deg litt kanskje..?[:)]gutten din kommer til å sette veldig stor pris på det du gjør for han nå...[;)]jeg synes du er kjempeflink!

nei...uff,nå begynner jeg å bli litt småtrøtt her nå,er ikke helt med på notene tror jeg..hehe[:D][:D]får ta natta nå..[&:]hyggelig å prata med deg...hasta pronto!!![;)][:)]

Ja, hun støtter meg selvom hun er på andre siden av verden..[:)]
Godt å høre jeg er flink, syns jo egentlig at det er pappan som burde gjøre sånn at søskene kan møtes men nå er det ikke sånn og da får vi mødre gjøre det beste ut av sitasjonen..[:)]

Hyggelig å prate med deg og[;)]

ORIGINAL: toffen

så skjønne barn[:)]

signerer

Back
Topp