Den som venter..

alexandra08

Forelsket i forumet
Tre små grunner til å starte min egen lille dagbok;
  • vi skal starte på vår første prøveperiode (endelig!!)
  • mensen kom for en gang skyld på tida
  • i dag startet vi på slankesuppekuren..yikes!

I tillegg til dette tenkte jeg at det kunne være ok å skrive litt, lufte tankene mine litt. -uten at jeg tenger å mase hull i hodet på min kjære samboer. Det aner meg at det kan bli litt mye babyprat innimellom [:D]

Uansett, nå skal jeg krype opp i sofaen sammen med pus.

21.05.2007 - Første mensdag
Forige syklus var på 32 dager!!

Velkommen hit [:D] 
Godt å ha et sted for å lufte tankene, samt få støtte og oppmuntring fra andre i samme situasjon.

Håper tiden din her inne blir kort

Det er nesten litt flaut å si dette, men vi kom altså ikke lenger enn til dag tre på den der suppekuren. [&:] Suppa i seg selv var helt ok, ganske god faktisk synes jeg..men ikke fem tallerkner til dagen.. [:'(]
Har gått over til å spise sundt og grønt hver dag. Så får vi håpe det også fungerer [:D]

Jeg har mye mer tro på den sunne varianten, enn suppevarianten.... [:D] Skjønner godt at det ble vanskelig.

Ha en fin pinsehelg [:)][:D]

Vanlig sunn mat smaker mye bedre i lengden, også tror jeg at jeg klarer å holde ut lengre på den måten [:D]
Hadde det bare gått like raskt!!

Over til noe helt annet[8D] 
I dag morges ble det jammen litt action på oss!
...men det hjelper jo ikke så mye når "alt" renner ut igjen med en gang [&:] Tror kanskje jeg må krype opp på en pute eller to neste gang for å se om det hjelper noe [:D]

Jippi!!! Jeg har gått ned tre kilo siden mandag 29 mail!! Strålende fornøyd, men venter liksom litt på at det skal rulle på et par kilo når som helst [:'(]

Jaja, sitter og ser på dette babyprogrammet på National. Interessant [:)]

Fikk endelig svar fra legen min i dag. MR var heldigvis ok, og det eneste som var unormalt på blodprøvene var for høyt prolaktin. -men det kan jo fikses med piller, så ingen fare der heller [:D] 
Fikk også gitt beskjed om at vi er prøvere nå. Fortalte at mamma hadde EL svært sjelden, i tilfelle det kunne ha noe å si for vår del. Han sa heldigvis at dersom jeg ikke blir gravid innen neste sommer, så burde jeg si i fra slik at det kunne undersøkes. Jeg blir litt "lettet" når jeg tenker på det, for da har jeg liksom et fastsatt "mål"..om man kan kalle det det da [8D]
Hmm...vet det var noe mer jeg skulle skrive ned her, men har glemt det nå..

Må bare få det inn her!
Jeg hare gått ned 4 kilo på to uker!!!!

O jubel!!!

I kveld blir det hanky panky igjen!!

Har store planer om å bli gravid i kveld, men det er vel muligens litt søkt siden det er hele fem dager til (planlagt) eggløsning..

Vi får sette i gang  før vi blir altfor trøtte!

To dager til eggløsning!! (dersom alt er i rute da..)
Ble litt action i går også [:D] 
Vondt i ryggen i dag, og ekstra utflod [:'(]

Kjempefornøyd med meg selv i dag!! Veide meg bare for å bekrefte frykten min for at jeg var gått opp igjen de fem kiloene jeg gikk ned for litt siden..men jeg var gått ned to kilo til!!!!

Nå nærmer det seg slutten på syklusen min. Fem dager til IKM, og jeg begynner å bli skikkelig utålmodig. Vil teste nå med en gang, men det er vel litt tidlig [:'(]
Har to tester som ligger og roper på meg i skapet..  Jaja, den får ligge der og erte meg et par dager til, så får vi se hvor lenge jeg holder ut!

Hmmm..hva har skjedd med tickeren min?? Jeg er jo ikke over på ny syklus?!

2 pp starter i dag..
25 juni første mensdag i andre prøveperiode. Syklus forlenget til 36 dager [:'(]
Positivt; fortsatt ikke gått opp de syv kiloene jeg har mistet, og vi får en spennende periode til [;)]
Må se og få fikset tickeren min...

23 juli. I dag kom mensen igjen. En uke før forventet IKM i følge forige syklus..er jo umulig å holde styr på! [:@] Måtte dra fram kalenderen og telle dager her. Jeg har gått i fra 36 dager til 28 dagers syklus. Gid den kunne holde seg på 28 eller 26 dager! Det hadde vært strålende [:D]
Får satse på en super feriebaby i stedet!

Tror nesten yklusen min ha stabiliseert seg på 28 dager [:)] ENDELIG!! Er faktisk 4 år siden jeg har hatt det..
Mensen kom den 20 august, nøyaktig 28 dager siden sist. Vi er nå innei den 4 prøveperioden vår. Og det er fermdeles ingen som vet at vi prøver!!
Liker å være litt hemmelig [:D]

Back
Topp