Den satt... :)

Piripip

Flørter med forumet
Yuhoooooo!! :happy093
Endelig viste displayet "Gravid". ENDELIG!!!! :happy093
(må bare nyte det litt, redd det plutselig skal være over...) men akkurat nå er jeg gravid :love017 hvem skulle tro det...

Takk for alle lykkeønskninger og kryssede fingre&tær :smiley-angelic003 Det funka!

Nå håper jeg virkelig at det renner inn med positive oppdateringer her fremover fra dere!!!!

Wiiiiiiiii! taaaaakk, elmodi :love017 ahhh.... nå må det bare holde seg der :)

Ønsker deg masse lykke til med 1. IVF (for det var det ikke sant?) :) Håper den sitter med en gang!

Jaaaaaaa!!!!
GRATULERE!!!!! :D:D:D
Dette klarer vi! Kom inn på november forumet ;)

Hurra!!Gratulere såå mye

WEEEE!!!!!! Gratulerer så mye! =))

Så morro :) gratulerer 1.000.000 ganger:)

Tusen takk, dere :love2 Tørr ikke slippe jubelen helt løs ennå... men sånn er det vel for oss slitere..

Håper alle får det til snart! Kommer til å følge med og krysse fingrene for dere som skal ut i enten første forsøk eller en i rekken! Håper 2013 blir året!!! :love7 Tar av meg hatten for alle dere sterke, tøffe kvinnene her inne! Folk skulle bare visst hva man går igjennom...livets vei.. :smiley-angelic005

Vert sykemeldt i rugetiden?
har du trena eller tatt alt med ro? :):)

GRATULERER så masse piripip!! Fantastiske nyheter alså....:D Nå er det en good flow her inne og det liker vi :) Wiii!

gratulerer så mye :]

Hurra!! Så stas. :)

Vert sykemeldt i rugetiden?
har du trena eller tatt alt med ro? :):)
Jeg har jobbet fullt i hele perioden, men tok ut en uke ferie den uka jeg hadde uttak og satt inn egg.
Ellers har jeg ikke klart å trene etter innsett... Kun gått turer. Vet det ikke er farlig å trene, men jeg er vel litt over nervøs... ;)

Back
Topp