Den rette eller !?!?!

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Når dere traff deres kjære... Var det slik at det sa pang og han tok dere med storm, eller var det en respekt og følelse som vokste med tiden??? Ja hvordan vet man? Jeg blir så satt ut.... har opplevd begge deler og ingenting funket![8D] Så hva jeg nå liksom skal kjenne for at det skal være rett er for meg en gåte!!!

Har ikke funnet han enda [:-]

Her var det pang, hehe vi ble sammen 14dager etter at vi traf hverandre og flytta sammen 14dager ca etter at vi ble sammen og siden har vi bod sammen.. har nå vert sammen i 2år,3mnd og 14dager

Møtt min på nettet[:)]
Skrev en stund med hverandre, vi oppdaget hvor like vi er og at vi har akkurat samme syn på det meste.
Det endte raskt opp med at vi ville møtes, og alt var så uventet bra fra dag en. Ettersom tiden går, får vi det bare bedre og bedre, vokser mer og mer sammen hver eneste dag. Han er iallefall virkelig "den rette"[:D]

Og nå- ja, nå er vi prøvere ;o)

Det sa litt Pang, ja.. Men skal innrømme at jeg hadde mine tvil om forholdet like etter vi ble sammen.. Mest pga han bodde nesten 70 mil borte, og x'en hans var gravid med hans barn..

Men til mer vi var sammen desto mer skinte det gjennom at han var den rette for meg[:)]

Det sa litt pang i starten, og når forelskelsen la seg fant jeg så mye mer som var fantastisk med han.[:)]
Med tiden blir det bare bedre og bedre[:)]

Sa ikke pang hos meg,men hos han[:D] Tok et halvt år før jeg ble interessert[8D] Og nå er vi gift[;)]

Ja, det sa pang.. ville egentlig bare være venn med han, men jo mer jeg ble kjent med han, jo mer fant jeg ut om han,oppdaget jeg at jeg elsket han.. dette bare på 1 uke da.. var sammen nesten vær dag. reiste på ferie den første uka etter at vi ble sammen.. ble mye smsing og ringing da ja.. trodde ikke jeg kom til å få barn med han og at vi skulle ha ett så stabilt forhold.. jeg er så heldig føler jeg.. han er ikke perfekt nei, men han stiller opp når jeg trenger det.. og han er så utrolig flink med Adrian..
jeg føler meg bare så heldig jeg.. [:D]

Sa så pang så det aldri har sagt før! Rotet litt på en fest, (laget faktisk spiren ca. to - fire dager senere), ble sammen helgen etter, og jeg ble værende så mye hos ham at jeg mer eller mindre flyttet inn samme helgen. Offisielt var det noen uker senere. Hengt sammen siden og jeg blir bare mer og mer glad i ham som dagene går og jeg oppdager hvor godt vi faktisk passer sammen.

Selvfølgelig ingenting er sikkert når det kommer til kjærligheten, men har aldri hatt så god magefølelse som jeg har nå. 

visste at han var den rette nesten før vi ble sammen [:D]

Nei, her var det ikke sånn[8D]
Jeg var frem og tilbake med han og x-en min og klarte ikke bestemme meg og såra begge MYE!

Hmm... Sa pang her. Har ikke vært fra hverandre en dag mer enn nødvendig etter at vi møttes. [;)] 

vi var bare kolleger, men pratet bare mer og mer sammen, og da kollegaene våre begynte å mobbe oss tok vi tegninga.... hehe...
tror jeg var den som forsto det sist, tror jeg! alle venner hadde hvertfall forstått hvor det bar...[8D]

For meg vokste det frem...
Han var en kompis av meg i ett par år...Plutselig oppdaget jeg at han var en utrolig samtale partner, veldig morsom, sjarmernde og ett skikkelig mannfolk...[;)]

Jeg oppfatter han akkuratt likt, og enda mer til nå 8 år senere...
Holdt isammen i 8 år, men jeg har vært svak for han i 10 år.....Tok meg 2 år kapre han[8D]

Det var litt sånn, wow.. og hey.. og så interessangt! Deretter var det bare YAY :D

Vi møttes på et datatreff jeg var helpdesk på, hvor jeg tilfeldig kom over et msn vindu som var åpent på en venn av meg sin Pc. Dette måtte jeg bare sjekke ut og det viste seg å være en herlig jente som også var på datatreffet. Ting ble fort interessangt og jeg la henne til på min egen pc, og fortsatte pratinga der. Etter dette ble det teksting på sms og så sa det veldig PANG.

Good times :)

Nå er vi gift og KOOOSER VÅRS!

IKKE QUOTE!!!![;)]

Dere som det gjerne ikke sa pang for... hvordan vet dere at det fremdeles er det rette??

Og her er storyen!![8D] hehe.. Min korte versjon: Blitt såret mye, stengt ned følelsene... Hadde jeg truffet en knallfin kar hadde jeg slitt med usikkerhet muligen sjalusi (Føler fine mannfolk og samtalepartnere ikke kommer i samme pakning, enten ene eller andre[8D]). Jeg har nå vært på date et par ganger... fantastisk mann med holdninger som er skremmende lik mine egne, det fysiske matcher vi også på i hvertfall hva vi liker hehe jeg har ingen superforelskelse for han (om det er fordi jeg ikka lar meg føle det eller, og merker jeg er overfladisk[&o][8|][X(])

MEN jeg koser meg masse med han, kan snakke om ALT... jeg vet han er jeg hadde stolt på og som er en partner, ikke en jeg må ta meg av!![8D] og vi snakker i timesvis... så hva er dette????????? hehe[:D]

[;)]

ORIGINAL: Juliette

Det sa pang da vi ble sammen og pang da det ble slutt...

Usj... ja den er litt kjipere[&o]

Jenter!!! Jeg er jo ute etter fasiten!!![8D][8D][:D][:D] hehe.... dere gjør meg ikke mye klokere!!![8D][:D]

Back
Topp