den rema 1000 reklamen...

maikaen

Forumet er livet
der han har rusk i forgassern,  troll i trompetn, han treng en opp pussing i kjellern,  dugg i kikkertn å prestn som ikkje syng reint....
ka e d egentli d e snakk om?? har han en kjønnsykdom? eller problema m tissen sin??

typen min mene at han ska ha sæ sykemelding førr at han ska pusse opp kjellern.. [:D][:D][:D][:D]
æ trudde æ sku kvæles når han sa d!! å enda har æ problema m å la være å flire når æ ser den reklamen!!

ka dokker trur??

hehe tror han har problemer med tissefanten sin ja[:D] kanskje han ikkje får den opp[;)]

ORIGINAL: maikaen

der han har rusk i forgassern,  troll i trompetn, han treng en opp pussing i kjellern,  dugg i kikkertn å prestn som ikkje syng reint....
ka e d egentli d e snakk om?? har han en kjønnsykdom? eller problema m tissen sin??

typen min mene at han ska ha sæ sykemelding førr at han ska pusse opp kjellern.. [:D][:D][:D][:D]
æ trudde æ sku kvæles når han sa d!! å enda har æ problema m å la være å flire når æ ser den reklamen!!

ka dokker trur??

Dette tror jeg[:D]

Han har problemer med tissen, sikkert kjønnsykdom.

ja æ trur å d e nokka m den ja[:D]

men da typen min nevnte den i går.. å sporte mæ ka æ trudde den handla om.. å æ sa at æ trudde d va nokka m tissen.. å da sa han at han trudde han sku ha sæ sykemld førr å pusse opp kjellern[:D]
trudde først han tøva, men idag sjønte æ jo at han ikkje gjor d[8D]

æ sett her å prøve å la være å flire[:D]

ORIGINAL: maikaen

ja æ trur å d e nokka m den ja[:D]

men da typen min nevnte den i går.. å sporte mæ ka æ trudde den handla om.. å æ sa at æ trudde d va nokka m tissen.. å da sa han at han trudde han sku ha sæ sykemld førr å pusse opp kjellern[:D]
trudde først han tøva, men idag sjønte æ jo at han ikkje gjor d[8D]

æ sett her å prøve å la være å flire[:D]

Hihi skikkelig dritbra tolkning [8D][8|]

kansje d e ei mainnfolk tolkning?? æ må spørre nån kompisa [:)]

men han e no litt små bitter på mæ førr at æ flirte skikkeli høyt av han[8|][:D]

ORIGINAL: Micaela06

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: Molsy

Han har problemer med tissen, sikkert kjønnsykdom.

[:D]

Trodde han skulle ha sjukmelding for han trengte og pusse opp i kjelleren...

seriøst??[:-] 

jaja! han bruke å ha merkelie tolkninge på ting, men kansje den ikkje va så rar da[8|]

fønni va d væffal[8D]

Jeg tror han har fått klamydia.. da kommer det rusk, å tetter igjen det som er...

Trur han har fådd kjønnssykdom..

jeg tror han er redd han har en kjønnssykdom... og jeg tror at samboeren din må være litt naiv [;)]

Back
Topp