Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leeeer!Som barn drømte jeg at det sto en dinosaur utenfor rommet mitt og spiste fugleegg. Hvordan jeg visste at dinosauren sto utenfor? Det fortalte den snakkende kaninen meg![]()
Haha! Fantastisk!Jeg drømte mye sykt før.. nå er alle drømmene mine "realistiske"..
Eller.. hvor realistisk er det egentlig med zombier som jager deg rundt over det hele..?
Drømmen jeg husker best av de gamle drømmene..:
Mannen på kaffepakkene viste seg egentlig å være tippoldefaren min eller noe i den duren.. Og han hadde laget meg et skattekart! Jeg var såå spent, og fulgte kartet rundt omkring..
Til slutt viste kartet at jeg skulle opp takrenna. Så, jeg klatret bare oppi den (.. inni takrenna altså..), og der var det et hemmelig rom!
Såå spennende... Helt til jeg oppdaget at skatten min var en skikkelig stygg, gammel sofa i fargen gammelrosa.... Inni takrenna... Aff. Skikkelig nedtur.
Haha! Fantastisk!![]()
Sprøtt hvordan fantasien vår jobber mens vi sover..![]()
Jeg drømte en natt her at jeg skulle kile sambo på ryggen, men han måtte på do, så jeg stoppa å kile. Da sider han "ikke stopp, du kan ligge her å kile". Han reiste seg og gikk på do. Jeg satt fortsatt på samme plass og kilte på ryggen hansEr gøy og, da!
Har masse creepye drømmer også. Det er ikke like morsomt..
Wææ, den var litt creepy!Eg drømte at eg fødte ei rimeleg stor firfisle, og at eg egentleg syns den var skikkeleg ekkel, men sida eg jo var mammaen til dette store grønne krypet, så måtte eg tvinge meg sjølv til å like den![]()