Den rareste drømmen...

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva er det rareste du har drømt?

Jeg drømte en gang at Postmann Pat stjal katten min og det ble full CSI-etterforskning. Toppet det hele med å tråkke på "bussemenn" som løp rundt :o

Som barn drømte jeg at det sto en dinosaur utenfor rommet mitt og spiste fugleegg. Hvordan jeg visste at dinosauren sto utenfor? Det fortalte den snakkende kaninen meg :p

Skumleste må være at jeg drømte noen kom inn døren klirret i skapet og kom rett over meg. Skulle drepe meg den personen. Våknet i det han skulle slå :O livredd resten av dagen. Raste må være at jeg drømte at jeg fødte en gutt og dro han selv ut :p

Her er det *mye* å ta av egentlig - har stort sett absurde drømmer og graviditeten har ikke gjort at det har blitt mindre av dem. Men har blant annet drømt at jeg kunne fly, forutsatt at jeg løp fort nok først (for take-off) - våknet av at jeg hadde sparket til veggen I "fult løp" :P

Jeg drømte mye sykt før.. nå er alle drømmene mine "realistiske"..
Eller.. hvor realistisk er det egentlig med zombier som jager deg rundt over det hele..?

Drømmen jeg husker best av de gamle drømmene..:

Mannen på kaffepakkene viste seg egentlig å være tippoldefaren min eller noe i den duren.. Og han hadde laget meg et skattekart! Jeg var såå spent, og fulgte kartet rundt omkring..
Til slutt viste kartet at jeg skulle opp takrenna. Så, jeg klatret bare oppi den (.. inni takrenna altså..), og der var det et hemmelig rom!
Såå spennende... Helt til jeg oppdaget at skatten min var en skikkelig stygg, gammel sofa i fargen gammelrosa.... Inni takrenna... Aff. Skikkelig nedtur.

Jeg drømte mye sykt før.. nå er alle drømmene mine "realistiske"..
Eller.. hvor realistisk er det egentlig med zombier som jager deg rundt over det hele..?

Drømmen jeg husker best av de gamle drømmene..:

Mannen på kaffepakkene viste seg egentlig å være tippoldefaren min eller noe i den duren.. Og han hadde laget meg et skattekart! Jeg var såå spent, og fulgte kartet rundt omkring..
Til slutt viste kartet at jeg skulle opp takrenna. Så, jeg klatret bare oppi den (.. inni takrenna altså..), og der var det et hemmelig rom!
Såå spennende... Helt til jeg oppdaget at skatten min var en skikkelig stygg, gammel sofa i fargen gammelrosa.... Inni takrenna... Aff. Skikkelig nedtur.
Haha! Fantastisk! :D
Sprøtt hvordan fantasien vår jobber mens vi sover.. :o

Er gøy og, da! :D
Har masse creepye drømmer også. Det er ikke like morsomt..
Jeg drømte en natt her at jeg skulle kile sambo på ryggen, men han måtte på do, så jeg stoppa å kile. Da sider han "ikke stopp, du kan ligge her å kile". Han reiste seg og gikk på do. Jeg satt fortsatt på samme plass og kilte på ryggen hans :p Snålt!

Eg drømte at eg fødte ei rimeleg stor firfisle, og at eg egentleg syns den var skikkeleg ekkel, men sida eg jo var mammaen til dette store grønne krypet, så måtte eg tvinge meg sjølv til å like den;)
Wææ, den var litt creepy! :o

Når jeg gikk gravid med jenta mi drømte jeg at bestefaren hennes satt hun i en stol når hun var nyfødt og foret hun pasta og jeg fikk helt fnatt for hun skal jo ikke sitte og hvertfall ikke spise skikkelig mat når hun timer før hadde kommet ut av magen haha :-P

Drømte jeg var i en robåt med gubben på bryllupsreise. Vi skulle til en øde øy. Men denne ble oversvømt så vi måtte forflytte oss til neste øy. Og slik gikk det. Over oss hang det lianer som førte opp til trygghet. Men vi måtte klare en del nede på øyene først for å få komme dit

Jeg drømmer til stadighet at jeg kan fly. Eneste jeg trenger gjøre er å sparke godt ifra underlaget og så holder jeg meg svevende med svømmetak :) Like kjedelig hver gang jeg våkner og ikke får det til...

Når jeg var lita var vi ofte ute på ei øy hvor farmor hadde sommerhus.
En stund drømte jeg ofte at jeg var der ute og ble jagd av de to rare piratene i "pirates of the caribbean". Rundt og rundt. Hvis jeg hoppa fra brygga eller tryna, så begynte det på nytt.

Før jeg fikk barn, drømte jeg ofte at jeg var hemmelig gravid. Altså ingen viste om at jeg var gravid. Og jeg fødte alltid alene, og i hemmelighet. En gang fødte jeg tvillinger hjemme hos foreldrene mine. La ungene under dyna, for at ingen skulle høre dem, og gikk på jobb. Aldri funnet ut hvordan det har gått med disse barna jeg har født i hemmelighet og gjemt.

Jeg drømmer filmer... De hadde sikkert vært idiotiske, men når jeg våkner tenker jeg at "dæven, dette hadde fortjent en Oscar". :p

Drømmer utrolig mye rart, men mens jeg gikk gravid var de rareste drømmene at jeg hadde kommet hjem fra sykehuset med babyen, og ikke visste hva jeg skulle gjøre med den. Endte opp med å legge den på spisebordet og gå på jobb.

Jeg drømte at den bittelille hunden min stakk av med bilen min, bare at det ikke var min bil, hun kjørte det hun klarte nedover veiene, og jeg hakk ihæl, for makan, kan jo ikke bare stikke av med bilen uten lov ? Og i det jeg kom ned til krysset nedenfor huset vårt hadde hun klart å kræsja.. Masse biler og fullt kaos, og der kommer en mann mot meg, og jeg skjønner jo raskt hva som har skjedd.. Hvor er hun roper jeg, og får bare til svar at det trodde hn ikke jeg ville se, og det ville jeg jo, og der lå hun, slitt i to deler som lå på hver sin kant.. Snufs ! Var rask ut sv senga når jeg våkna og sprang ut og ga henne en klem :p

Back
Topp