Den perfekte vognen

kristin_2016

Elsker forumet
Finnes den?

Jeg har en 2012 emmaljunga city cross. Vært super fornøyd med den, og har tenkt å bruke den til mini også.

MEN! Jeg føler jo at jeg "mangler" noe...

Jeg har en britax b-agile 4 hjuling, som også er en fin vogn, liten sammenlagt, full liggestilling etc. men denne går kun fra meg.

Jeg vil ha en vogn som kan snues begge veier, er lett, liten i bilen, stor til barnet. Både med og uten svinghjul. haha!

Det er ikke bare bare!

Hva anser dere som den perfekte vognen, eller hva er det den perfekte vognen har?

Britax smile 2?
Har selv tenkt på alt du skriver, og enda det er langt frem i tid står jeg mellom denne og Bumbleride indie, men sistnevnte kan ikke snus.

Britax smile 2?
Har selv tenkt på alt du skriver, og enda det er langt frem i tid står jeg mellom denne og Bumbleride indie, men sistnevnte kan ikke snus.

Britaxen min ser så å si lik ut som smile 2, bare den ikke kan snues... tviler på mannen går med på 5000+kr for noe "likt" hehe!

Vi har valgt emmaljunga duo Edge, om den er perfekt vet jeg ikke. :)

Jeg har britax b-ready, som er veldig lik Smile2 bare i søskenversjon. Bruker vel samme bagdelen og, og min kan ihvertfall snus begge veier. Og låsbare svinghjul fremme.

Har emmaljunga Edge duo til første, og veldig fornøyd med bagdelen og understellet competition navy. Men ikke fornøyd med sportsdelen. Vi har nå kjøpt bugaboo donkey for eldste er kun et år når nr to kommer. Den vogna er etter mine øyne en drømmevogn. kan brukes både som singelvogn og søskenvogn

Vi har Edge duo, med sportsunderstell. Stor bag, lett vogn, lett å få inn og ut av bilen alene, tar ikke stor plass. Svingbare hjul som kan låses. Kan snus begge veier :) Jeg har ikke prøvd sportsdelen da, men syns nå den ser lik ut på de fleste vogner jeg :p

• Liker
Reactions: SMD
Har kjøpt en tfk vogn med multi x bag. Det er en bag som kan brukes som sportsdel.. kan settes opp og få ett ergonomisk sete.. brukes før man går over til sportsdel som kun er fremmover vendt. . 3 hjul hvor det fremme kan låses. . Perfekt for meg

Vi hadde Emmaljunga duo Edge til første, kjempefornøyd! Denne gangen har vi emmeljunga modial deluxe, håper vi blir like fornøyd! ☺️

• Liker
Reactions: SMD
Stokke trailz er i alle fall nydelig!

Jeg har funnet den perfekte vognen.
Quinny zapp (dette er en trille da)
Så nå når jeg skulle ha vogn skulle jeg ha en vogn som minnet meg om den bare med bag, å lykken var stooor da jeg fant quinny speedy vogn!
Elsker den

vi hadde emmaljunga edge duo til første. den er jo fortsatt bare ett år , så vi blir å bruke den til lillesøster også.. den er lun og god og bagdelen er lang, så den kan brukes ei stund. Storesøster bytta ikke før hun var 9 mnd, og det var for hun selv var dritlei og ville opp og se skikkelig :P vi har funnet ut at det er ytterst sjelden en av oss er alene med begge to og MÅ ha de i vogn, så istedet for søskenvogn har vi kjøpt ei babyjogger city mini gt til storesøster. Den tar mikroskopisk plass i bilen når den må være med sammen med emmaljungaen som tar stor plass med bagdelen :p

Back
Topp