den perfekte vognen :)

Tittenteia

Elsker forumet
har kommet frem til at dette for meg er TFK joggster twist. eneste ulempen er at den ikke har vendbar sittedel, men det er så mye positivt med den 

den har en stor og lun sittedel, også har bag-delen et håndtak i kalesjen så man kan bære med seg. håndbrems, låsbart fremhjul, stabil, liten sammenslått og lett å håndtere.

hva er din perfekte vogn?

Samme som deg, TFK. Hadde den til min datter, og det med at sittedelen var andre veien gikk helt fint, hun ville ikke se på meg uansett ;) skal ha den til neste baby og :D

Hadde TFK hatt vendbar sportsdel så hadde den knivet hardt om førsteplassen her også. Men det med vendbar sportsdel er såpass viktig for meg, så da utgår dessverre vogna.
Den vogna som jeg mener er den perfekte vogn, er uten tvil! Emmaljunga City Cross! :D

jeg har en tråd om det samme her, leter og etter trehjuling med vendbar sittedel. Har sett litt på Teutonia spirit, håper noen her har erfaringer med den.

EmilyTheStrange skrev:
jeg har en tråd om det samme her, leter og etter trehjuling med vendbar sittedel. Har sett litt på Teutonia spirit, håper noen her har erfaringer med den.

Har ikke Teutonia spirit, men Teutonia fun (tror jeg den heter) og er suuuper fornøyd. Har ikke termin før oktober, men har allerede prøvd den ut på tanteungen min på 5 mnd. Den er super lett å trille, enkel å slå sammen og i tillegg veldig fin å se på! Jeg anbefaler hvertfall Teutonia til andre! :)

trine2007 skrev:
har kommet frem til at dette for meg er TFK joggster twist. eneste ulempen er at den ikke har vendbar sittedel, men det er så mye positivt med den 

den har en stor og lun sittedel, også har bag-delen et håndtak i kalesjen så man kan bære med seg. håndbrems, låsbart fremhjul, stabil, liten sammenslått og lett å håndtere.

hva er din perfekte vogn?

Det er desverre en ulempe til. "Handlekurven" er nærmest utilgjengelig når du har byttet til sportsvogndelen. Er umulig å få puttet en pose med matvarer nedi den. Irriterende!!!

Men vognen er er drøm å trille!!!

Back
Topp