Den perfekte matboks, barneskole

mifa

Blir kjent med forumet
Hei

Dere som er fornøyd med matboksen til barnet, hvilken har dere? Vil gjerne ha en som er litt plass i, men som samtidig ikke tar så utrolig stor plass.. Samtidig må det være enkelt å få av og sette på lokket. Er i første klasse datteren min skal begynne. Gjerne med romdeler

Den perfekte for oss som sender med forskjellige ting er denne:
$_57.JPG

Har også brukt Sistema sin, men absolutt ikke den over her med rommene. Den er altfor stor synes jeg (samtidig som det ikke går så mye mat oppi den da all plasten/lokkene/skillene tar mye av plassen). Har en boks på 1.3 liter og legger heller små bokser oppi samt pakker inn gulrot o.l. i folie.

31651_LunchPlus_Blue_461_328_90.jpg
Denne har gutten min hatt. Perfekt størrelse til brødskiver, knekkebrød, yoghurt, gulrot, eple og diverse småting.

Bruker blafre sin traktorboks vi!
Den synes jeg rommer det jeg har behov for :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også brukt Sistema sin, men absolutt ikke den over her med rommene. Den er altfor stor synes jeg (samtidig som det ikke går så mye mat oppi den da all plasten/lokkene/skillene tar mye av plassen). Har en boks på 1.3 liter og legger heller små bokser oppi samt pakker inn gulrot o.l. i folie.
Vi synes den 1,3 l er for liten, får ikke plass til alt vi sender med. Har ikke noe problem med at den andre er for stor heller.:)

Har forskjellige bentobokser som har vært i bruk både i bh, sk og jobb. Varierer hvilken etter mengden mat.
Prøvde hun dette bloggeren sine ifjor kjøpte inn 5 stk, ble ett bomkjøp de var rett og slett i en så dårlig kvalitet at de ikke fungerte for oss.
Ellers er tipset til tuttifrutti bra, da kan du variere alt ettersom hva som skal være med :-)

Takk for alle tips!
kom over denne på jernia i dag http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/FogH-Funktion-Matboks-Clic-Tite-Lilla-1-1-liter/00224811

Var genial. Fin størrelse så den ikke tar så stor plass i sekken. Var veldig enkel å åpne/lukke for barnehender. Ba datteren min prøve i stad ;) Hun er snart 6år.
Er et stort rom i bunn, med plass til f.esk to brødskiver, og over er det et rom som er delt i to. Likte denne veldig godt :)

I tillegg har jeg bestilt et par bento bokser på ebay. De er ikke de største, men på ryggsekken hun har er det en glidelåslomme på hver side, så da er det drikkeflaske i en, og om det ikke er plass i matboksen, så kan man jo ta yoghurt og frukt som eple/pære/banan i den andre sidelommen :)

Er der plass til tre skiver?

fra app

Faktisk veldig fornøyd med de i matbutikken, fra BendIt :) Et stort rom med plass til 3/4 skiver og et mindre rom med plass til et eple og noe småfrukt/yoghurt f.eks :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Back
Topp