Den ordinære Ultralyden i uke 13 ferdig..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Som dere sikkert skjønte var jeg ganske så nervøs. Nervøs for at det var noe galt og nervøs for at hun som skulle ta ul Skulle bli sur pga det var bortkastet.

Men, hun som tok ul var verdens herligste! Brydde seg ikke om at det var så tidlig :) tok bilder, målte og forklarte :) satt meg opp på ny ul 3/11, og hun sa da at hun ville fortelle oss kjønnet da ;) så deilig at alt var fint :)

Å det var godt å høre! Har tenkt på deg i dag :) Godt å komme inn til profesjonelle folk :)

Så flott :-) Det går som regel bra :-)

Så flott at alt var fint :)
Var du så langt som du trodde?

Ja dette var deilig :) terminen min skal jeg følge foreløpig, så blir den nok justert neste ultralyd :)

Som dere sikkert skjønte var jeg ganske så nervøs. Nervøs for at det var noe galt og nervøs for at hun som skulle ta ul Skulle bli sur pga det var bortkastet.

Men, hun som tok ul var verdens herligste! Brydde seg ikke om at det var så tidlig :) tok bilder, målte og forklarte :) satt meg opp på ny ul 3/11, og hun sa da at hun ville fortelle oss kjønnet da ;) så deilig at alt var fint :)

Så godt å høre ☺️ Da er det bare og vente på neste ultralyd ;)

Så bra at det gikk så fint:)

Så bra! Hehe, jeg ble så bekymret da du ikke oppdaterte den andre tråden.
Flott at det ble en vellykket ultralyd! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at alt var bra :-) Og hyggelig å høre at det er koselige folk der på UL også. Regner med du var på samme sykehus jeg var på sist. Jeg gruer litt for OUL denne gangen for vi hadde en pottesur jordmor som ødela hele opplevelsen sist.

Så bra at alt var bra :-) Og hyggelig å høre at det er koselige folk der på UL også. Regner med du var på samme sykehus jeg var på sist. Jeg gruer litt for OUL denne gangen for vi hadde en pottesur jordmor som ødela hele opplevelsen sist.
Ja på SØF! Hu var den hyggeligste jeg noen sinne har møtt! Hu snakket også mye med mannen min og forklarte han veldig grundig :)

Back
Topp