får ikke til å se hvilket innlegg du ser,begge mine er borte for meg (på appen) men tror det er lik lue til lille og fruen
tenkte det ble kult(og søtt (ikke si noe til fruen som hater å være søt )) til høsten, har nemlig kjøpt skinnjakke til lille i str 86, så kan de ha lue og skinnjakke begge to
Ikke så veldig spennende, men Laderen til macen ville ikke mer i dag etter å ha blitt litt tygd på og sugd på av små barnemunner.. Og nye tøffluser til Em *Emma020213* *bonusgutt140710* *på app'n*
Søkte på shoes i kategorien baby, sku egt ha andre sko til henne, men endte opp med disse *Emma020213* *bonusgutt140710* *på app'n*
I dag ble det ny Nattposese fra ebay! Håper den er bra! Med frakt ble det 280 kr, eneste jeg fant i norske nettbutikker i stor størrelse kosta 800 med frakt! Lille MÅ ha nattpose, i går måtte hun sove uten for den vi har var til vask, etter 2,5 time (fra 22-00.30)med tull og sprell i senga måtte jeg synge og vugge henne i søvn!
jeg bruker ikke iPhone når jeg handler, bruker nettsida.. Bruker iPad da, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre... (bruker ikke app)..
Wallstickers til rommet til Em, klokke og øredobber til meg og wallsticker til doen, hehe *Emma020213* *bonusgutt140710* *på app'n*