Den nattmatinga...

StorkNebb

Elsker forumet
De siste dagene får hverken jeg eller lillegutt altså ikke sove igjen etter nattmatinga!! Spesielt den siste matinga ved fire-femtida..

Huff, jeg ligger og vrir meg i opp til en time..  Han ligger og grynter og snøfter opp til en halvtime- time..
Det begynner å bli litt lite søvn når veslegutt skal ha mat hver tredje time, og jeg sovner halvannen time før neste mating.. [8D]

Andre store og små som sliter med å sove igjen?

natt til i går vokna prinsesså i 4 tiå. holdt på i 2 timer før hu slokkna[&:] va ein trøtte mamme kan du seia.

ORIGINAL: karmøy

natt til i går vokna prinsesså i 4 tiå. holdt på i 2 timer før hu slokkna[&:] va ein trøtte mamme kan du seia.

sånn har vi det hver natt....

ehh nei ikke akkurat.. slokner ofte før matinga er ferdig, så våkner uthvilt nesten hver dag..
godt!

Nei jeg har problemer med at jeg sovner mens han spiser og det gjør han også! Så der ligger vi....[8|][;)]

Mine slet med å sovne etter siste amming ca 05-05.30 ble bare liggende å grynte,litt pludring for så å hyle til vi sto opp alle sammen,helt til jeg mørkla hele soverommet med mørke gardiner,nå sovner di nesten med engang uten grynting[;)]..så står vi opp en gang mellom 08 -09.30..

ORIGINAL: McBaby

Nei jeg har problemer med at jeg sovner mens han spiser og det gjør han også! Så der ligger vi....[8|][;)]

Isak grynta, snorka, vridde seg og kom med små skrik når han sov.
Så han røk inn på eget rom etter få uker.

Even har det med å skulle bæsje bestandig når han har spist på natta,for deretter å få noe fryktelig med hikke. Da er vi gjerne våkne i 1,5-2 timer før han sovner igjen. Men da får somregel ikke jeg sove igjen med det samme,og når jeg endelig sovner kommer storebror å vil stå opp.. Iblandt er jeg overlykkelig for att barnehagen åpner halv 8,så jeg kan legge meg igjen når jeg har jkørt han dit,hehe:)

ORIGINAL: Linda*

Even har det med å skulle bæsje bestandig når han har spist på natta,for deretter å få noe fryktelig med hikke. Da er vi gjerne våkne i 1,5-2 timer før han sovner igjen. Men da får somregel ikke jeg sove igjen med det samme,og når jeg endelig sovner kommer storebror å vil stå opp.. Iblandt er jeg overlykkelig for att barnehagen åpner halv 8,så jeg kan legge meg igjen når jeg har jkørt han dit,hehe:)

sånn er det ofte her også[8|]

Back
Topp