Den milde midten???

huva

Forumet er livet
Plutselig har alt roet seg.. Føler meg i knall form og har ingen symptomer på å være gravid???
Blødningene jeg har vært plaget av siden uke 7 har stoppet , menssmertene jeg har gått med ble brått borte.

Det er nesten ikke til å tro at det er en baby der inne.

Hadde det ikke vært for at jeg kjenner livmoren som et hardt område under navlen hadde jeg ikke trodd at jeg fortsatt var gravid.

Er det flere som har det slik, føler at hele babygreia er helt uvirkelig, er det noe der inne??? Kommer ikke magen snart?? Osv osv

Var på UL i uke 12, og da sa legen at hun trodde dette kom til å gå bra. Det har jo vært endel stress med forliggende morkake og blødninger[:'(]. Jeg vet jo at alt var bra for to uker siden, og tror det er det ennå, men jeg har vært så redd hele tiden at nå virker det helt rart å ikke være konstant vettskremt. Lettende, men litt tomt?!? vet det høres rart ut.

PUH[:D]

JAAA! Jeg skjønner akkurat hva du mener Huva! Jeg føler også at hele babystyret til tider er helt uvirkelig! Tenk at vi endelig skal bli foreldre liksom.. Venter og venter på at magen skal komme, men alt som har kommet foreløblig er ekstra fett.. Har jo gått opp 4 kg allerede![:(]

Skal heldigvis til jordmora i morgen, håper vi får høre hjertet igjen da, for det gjør meg roligere!

Vi går vel rundt og bekymrer oss for alt nå for tida, men som regel er alt greit!

Godt å høre at du har sluttet å blø, og at alt ser ut til å være i orden![:)]

Jeg skjønner hvordan du har det.. kjenner ikke livmora en gang, så jeg tenker: er det noe der?? 3 uker siden vi hørte hjertelyd.
litt skummelt.

åååå så godt du ikke blør lenger [:D] har hatt de følelsene jeg og, har nesten ikke vondt i puppa lenger,men har gått opp 5 kg bare rundt rompa å hoftene om trent hehe,men kjenner livmora og magen er hard er ikke fett så er blitt mage eller luft kan det og være hehe... så jeg tar det som et tegn jeg[:)]...men liker ikke at jeg har lagt på meg på hoftene og rompa akkurat som den ikke er stor nok fra før blææ[:@]

Back
Topp