Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! [emoji173] Fikk mye fint, men denne er det jeg setter høyest.Den var kjempe fin [emoji813]red Dere er heldige

Jaa! [emoji173] Fikk mye fint, men denne er det jeg setter høyest.

Jeg slår et slag for å ta en titt på ønskelisten til brudeparet. Vi ønsket oss blant annet servise. Skjønner noen synes det høres ut som en kjedelig gave å gi. Vi setter stor pris på det og bruker det på både søndager og andre findager. Hver gang vi tar det frem minner det oss både om bryllupet og om alle de fine stundene vi har feiret sammen![]()

Skjønner den. Kommer jo helt an på brudeparet også. Vi satte stor pris på gavekort på opplevelser. Storkoste oss på rafting i Sjoa og i høydeparken i Vestfold.Enig at det sikkert er kjekt å få de tingene som står på ønskelisten, men som forlovere ønsker vi å gi noe mer spessielt enn en feks en høytrykkspyler, eller et smørbrødjernopp
så da søker jeg litt inspo fra de som allerede har giftet seg og kanskje har noen tips![]()
Har aldri hørt om morgengave og jeg er giftDere som har giftet dere? Er det vanlig å gi morgengave eller det valgfritt om å gjøre dette?
Vi ga til hverandre begge toDere som har giftet dere? Er det vanlig å gi morgengave eller det valgfritt om å gjøre dette?
Dere som har giftet dere? Er det vanlig å gi morgengave eller det valgfritt om å gjøre dette?
For jeg aner ikke hva jeg kan gi i morgengave når han a så vidt bruker smykker [emoji38]Vi ga ikke morgengave, for det ble for oss et ekstra stressmoment før bryllupet
Jeg samboeren er ikke kristne (ikke typisk kristne) men ønsker forde å gifte oss i kirke [emoji4] men blir fort mange på invitasjonslista, men det har blitt litt noen vi har tatt vekkHar aldri hørt om morgengave og jeg er gift
Men sånn generelt er vel det meste angående giftermål og bryllup valgfritt vel?![]()
Vi giftet oss i tinghuset, og dro på fin restaurant med våre nærmeste etterpå. Vil tro vi brukte rundt 5000 kr på hele «bryllupet», og det var en kjempefin og romantisk dag likevel.
For jeg aner ikke hva jeg kan gi i morgengave når han a så vidt bruker smykker [emoji38]
Vi ble enige om at en grottevandring vi var på på bryllupsreisen kunne telle som morgengave [emoji23]
Tanken som teller