Muskatt
Langtidsbruker men ingen fanatiker :-)
Lidenskapens pris? Men den er kanskje trist da. Men helt nydelig
Den er lenge siden jeg har sett. Fantastisk romantisk men alt for trist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lidenskapens pris? Men den er kanskje trist da. Men helt nydelig
Signerer!!!!Altså " The Notebook" MÅ du jo bare se. Nydelig historie.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ever After er min ultimate romantiske filmSkikkelig askepott historie
![]()
Den hadde jeg ikke klart å se som hormonbombe akkurat nå.. xD bra film da.Ps, I love you.
Passer veldig bra nå på mørke høstkvelder, med pledd og stearinlysMeen, jeg vil nok anbefale en palle papir også
Sent from my iPad using BV Forum
Du vil sikkert like fornuft og følelser, hvis du ikke allerede har sett den. Ellers er det faktisk ok lesning av jane austin sine bøker. Lange avsnitt, men en blir vant til det. Fra en helt annen tid, ganske kjekk lesning. Lidenskapens pris er en nydelig film, jeg liker også Meg Ryan filmene med Tom Hanks- søvnløs i seattle, youve got mail.Jenter, jeg prøver å se noe annet enn kjipe realityserier når jeg først skal se på tv.
Har begynt å se en drøss med filmer og er på jakt etter saftige kjærlighetshistorier.
Min favoritt; stolthet og fordom.
Ønsker en slik film, ulykkelig umulig kjærlighet som løser seg helt til slutt i filmen. Med klinings og romantisk fanfare.
Må ha et bra plott.
Noen som har noen tips til meg?
Du vil sikkert like fornuft og følelser, hvis du ikke allerede har sett den. Ellers er det faktisk ok lesning av jane austin sine bøker. Lange avsnitt, men en blir vant til det. Fra en helt annen tid, ganske kjekk lesning. Lidenskapens pris er en nydelig film, jeg liker også Meg Ryan filmene med Tom Hanks- søvnløs i seattle, youve got mail.
He he. One day så jeg i går.
Fin men trist også.