Den mest romantiske filmen du vet om?

Jane Eyre. Både filmen som er et par år gammel og serien med Toby Stephens tror jeg det er.. Andre Austen/Dickens, f.eks Our mutual friend, Emma-serien, Fornuft og følelser-serien, David Copperfield. BBC-innspillingene av disse er veldig bra.

She's all that

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jenter, jeg prøver å se noe annet enn kjipe realityserier når jeg først skal se på tv.
Har begynt å se en drøss med filmer og er på jakt etter saftige kjærlighetshistorier.

Min favoritt; stolthet og fordom.
Ønsker en slik film, ulykkelig umulig kjærlighet som løser seg helt til slutt i filmen. Med klinings og romantisk fanfare.
Må ha et bra plott.

Noen som har noen tips til meg?
Du vil sikkert like fornuft og følelser, hvis du ikke allerede har sett den. Ellers er det faktisk ok lesning av jane austin sine bøker. Lange avsnitt, men en blir vant til det. Fra en helt annen tid, ganske kjekk lesning. Lidenskapens pris er en nydelig film, jeg liker også Meg Ryan filmene med Tom Hanks- søvnløs i seattle, youve got mail.

Du vil sikkert like fornuft og følelser, hvis du ikke allerede har sett den. Ellers er det faktisk ok lesning av jane austin sine bøker. Lange avsnitt, men en blir vant til det. Fra en helt annen tid, ganske kjekk lesning. Lidenskapens pris er en nydelig film, jeg liker også Meg Ryan filmene med Tom Hanks- søvnløs i seattle, youve got mail.

Jane Austen har vært en av mine favoritter fra tidlig av. Både i bok og filmatisering.
Var litt på jakt etter andre i samme sjangeren :-)

Lenge siden jeg har sett Søvnløs forresten. Kanskje verdt en oppfriskning. Takk for innspill.

I kveld har jeg slett 'the wow'.
Den var fin. Gjerne enda mer klinings og finale for min del.

Vurderer å finne fram Jerry Maguire i morgen. Sitter bundet til senga med en ødelagt fot om dagen. Fint å bruke tiden på noe fornuftig :-)

"Den engelske pasienten" jeg liker igrunn ikke romantikk, men mot den var jeg sjanseløs!

Ever After, den kan jeg se om og om igjen!

Back
Topp