Den magen altså :-D

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er 19+0 i dag og de 2 siste dagene føler jeg at magen bare stikker ut og blir drastisk større :-P hehe... Når jeg ligger og trekker inn magen er kulen fra navelen og ned ikke til å overse :) Det skjer ting å det er herlig, men når lillegutt flytter på seg merker jeg at jeg blir kvalm og uvell. Og litt ubehagelig er disse ligamentsmertene også :-P Flere som har det sånn?

Jeg føler akkurat det samme som deg:) hadde litt ekstra på magen før jeg ble gravid, men nå ser man kulen på ordentlig! Når jeg snur meg eller reiser meg raskt kjenner jeg godt ligamentsmertene!! Har snakket med jordmor om det, trodde magen revna en dag!! Men det er helt ufarlig, bare veldig ubehagelig:)

I natt våkna jeg med at jeg hosta selv om jeg ikke lå i *hostestillinga*. Husker at jeg tenkte neeeei... Det var dritvondt! :-S

Jeg føler akkurat det samme som deg:) hadde litt ekstra på magen før jeg ble gravid, men nå ser man kulen på ordentlig! Når jeg snur meg eller reiser meg raskt kjenner jeg godt ligamentsmertene!! Har snakket med jordmor om det, trodde magen revna en dag!! Men det er helt ufarlig, bare veldig ubehagelig:)
Ja samme som meg jeg hadde også litt ekstra på magen :-P nesten godt å vite at andre også merker det samme :) men sånn ellers er jeg gått fra å være stressa til å ikke stresse over noe, veldig deilig egentlig :)

Ja samme som meg jeg hadde også litt ekstra på magen :-P nesten godt å vite at andre også merker det samme :) men sånn ellers er jeg gått fra å være stressa til å ikke stresse over noe, veldig deilig egentlig :)

Så bra!! Alle er jo heeelt forskjellig uansett om man er like langt på vei.. Men man blir veldig beroliger av å høre at andre opplever det samme:)

Jeg også føler meg mer større de siste 2-3 dagene, er nå 19+6. Har ikke ubehag når frøkna flytter på seg, men jeg synes fortsatt at ligamentsmertene er ubehagelige selv om at de er drastisk minsket ifht i begynnelsen av svangerskapet..

Back
Topp