Den mørke stripa..

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
På magen. . Husker ikke hva den heter i farta. . Flere som begynner å få denne, både førstegangs og flergangs..? Min blir mer og mer synlig nå, og jeg liker den IKKE :-(

Linea Negra/Nigra..

Har aldri hatt den, regner ikke med at den kommer nå heller.

Har ikke antydning engang. Jeg håper jo egentlig litt at jeg får, jeg da. Jo mer gravid-tegn jo bedre :P

Hadde den ikke forrige gang, og har ikke antydning nå heller! Syns den er litt "kul" jeg da. :p

Hadde den sist helt fra navelen og ned til det aller helligste. Plaget ikke meg :-) Denne gangen har den ikke vist seg enda. Jeg har fått dun på magen i stedet! :P

Ikke fått enda, men kom ikke før etter jeg fødte sist. Dvs. den var sikkert der, men vistes ikke før pigmentene ble samlet når huden ikke var strukket mer.

En svak strek dukket opp rundt uke 16, ikke blitt noe tydeligere, men er der definitivt. Syns den er litt kul egentlig jeg. :)

Fikk ikke med førstemann, så satser på at den ikke kommer den gangen heller.

Har ikkje sett noe til den enda.
Forrige gang var den VELDIG tydelig og gikk fra puppene og ned til trusekanten.

Hadde vel førstegang, men trur ikke jeg hadde forrige gang. Men da var det midt på sommeren, og den fineste sommeren på mange år, så magen ble jo så brun og fin. Ingen linje som kan vises da :)
Har ikke mye til linje nå heller..

Hadde den sist helt fra navelen og ned til det aller helligste. Plaget ikke meg :-) Denne gangen har den ikke vist seg enda. Jeg har fått dun på magen i stedet! :P
Min går fra puppene og heeeele veien ned til Mumfi'n... :-(

Jeg er førstegangs og har hatt siden en gang i juli tror jeg :)

Liker den veldig godt, fordi magen ser ekstra gravid ut med den. Den er skeiv og går forbi istedet for gjennom navlen o_O

Jeg er førstegangs og har hatt siden en gang i juli tror jeg :)

Liker den veldig godt, fordi magen ser ekstra gravid ut med den. Den er skeiv og går forbi istedet for gjennom navlen o_O
Haha, sånn er min og :-P Litt på siden liksom :-P haha

Back
Topp