Den luktesansen...

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Jeg har til vanlig luktesans som en middels harehund, og når jeg er gravid blir det enda verre..

Kjøpte meg en ny håndkrem i dag og nå sitter jeg bare å lukter på hendene mine [emoji23][emoji23][emoji23]

Den luktesansen blir bare verre og verre... Sist sleit jeg så sinnsykt med enkelte ting. Bl.a. indisk mat som jeg normalt elsker. Fikk det langt oppi halsen.

Uff ja. Orker ikke lukke opp kjøleskapet, redd for å brekke meg over ett eller annet

[emoji23]
Jeg har tenkt i en uke nå at jeg måååå vaske kjøleskapet - men hver gang jeg åpner det så må jeg lukke det veldig fort igjen fordi favoritt-osten min ligger der og lukter så mye...
så den vaskingen tror jeg blir lenge til [emoji23][emoji23]

[emoji23]
Jeg har tenkt i en uke nå at jeg måååå vaske kjøleskapet - men hver gang jeg åpner det så må jeg lukke det veldig fort igjen fordi favoritt-osten min ligger der og lukter så mye...
så den vaskingen tror jeg blir lenge til [emoji23][emoji23]
Da er det bare for mannen å sette igang med å vaske.

Han lukter ingenting, så det blir på neste skuddårsdag [emoji23][emoji23]
Han trenger ikke lukte det for å vaske det. Er bare å gjøre som man blir bedt om. Jeg sier bare 9 mnd helvete og en håndball ut av hufsa som grand finale... han får brette opp ermet og sette igang :P

Han trenger ikke lukte det for å vaske det. Er bare å gjøre som man blir bedt om. Jeg sier bare 9 mnd helvete og en håndball ut av hufsa som grand finale... han får brette opp ermet og sette igang :P

[emoji23][emoji23]
Sånt funker ikke her i huset gitt...

Da hadde jeg seriøst klikka [emoji23][emoji23] Men det er fordi jeg hater husarbeid selv og nekter å gjøre mer enn mine 50%.

Jeg gjør stort sett alt inne, får litt hjelp av 11åringen. Men så er jeg stort sett alltid hjemme da, både når jeg jobber og når jeg har fri..
Og så slipper jeg å rense sluk, måke, tømme søppel og klippe plen [emoji23]

Jeg gjør stort sett alt inne, får litt hjelp av 11åringen. Men så er jeg stort sett alltid hjemme da, både når jeg jobber og når jeg har fri..
Og så slipper jeg å rense sluk, måke, tømme søppel og klippe plen [emoji23]
Hver sin smak ;) Jeg har vaskebyrå her annenhver uke (jeg betaler for)...hatt siden jeg var singel og bodde på 35 m2. Livet er for kort til å vaske :P Samboeren ordner alt annet, da han liker sånt (eller ikke gidder å bruke penger på det).

Da hadde jeg seriøst klikka [emoji23][emoji23] Men det er fordi jeg hater husarbeid selv og nekter å gjøre mer enn mine 50%.

Som jeg skulle skrevet det selv;) hater det så sykt selv, så her må mannen pent bidra! Hvorfor skal han ikke? Vi jobber jo 100% begge to. (Jeg er sm nå da men orker såvidt dusje så han slipper ikke unna nå heller)

Tenker på de i gamle dager som ikke hadde verken oppvaskmaskin, vaskemaskin, støvsuger osv. Ikke rart det var vanlig at en var hjemmeværende. :P haha

Reagerer ikke på noe enda, og godt er det siden jeg jobber på sykehjem :p:D

Som jeg skulle skrevet det selv;) hater det så sykt selv, så her må mannen pent bidra! Hvorfor skal han ikke? Vi jobber jo 100% begge to. (Jeg er sm nå da men orker såvidt dusje så han slipper ikke unna nå heller)

Tenker på de i gamle dager som ikke hadde verken oppvaskmaskin, vaskemaskin, støvsuger osv. Ikke rart det var vanlig at en var hjemmeværende. :P haha

Han jobber 730-16 og jeg jobber nordsjø-turnus 1 uke på 2 uker av, hjemmefra... så da er det lettest for alle at jeg gjør det.. så har vi ettermiddager og helger til familieliv :)

Jeg reagerer sterkt på all slags parfyme. Hva er greia med mer enn et sprut? Fysj...

Jeg har til vanlig luktesans som en middels harehund, og når jeg er gravid blir det enda verre..

Kjøpte meg en ny håndkrem i dag og nå sitter jeg bare å lukter på hendene mine [emoji23][emoji23][emoji23]
Middels harehund.... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Middels harehund.... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Mannens beskrivelse... jeg har tatt han på fersken i smugrøyking et par ganger, og han lar seg overraske over hvor lenge den lukta sitter i.. [emoji23]
I tillegg til at jeg lukter hva naboen hadde til middag forrige uke hvis jeg er på besøk der.. [emoji85]

Her om dagen begynte det plutselig å lukte NYSTEKT VAFFEL i klasserommet, skjønte ingenting før jeg fant ut at det var lipglossen til hun som satt vedsiden av meg.... ingen andre som forsto seg på den [emoji23]

Back
Topp