Den lille

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
som fortsatt ikke har fått navn, er blitt tre uker og feiret det med å smile for første gang.

Han er glad i tutten sin. Sugebehov deluxe.

Tiden flyyyr, altså. De første ukene har vært slitsomme. Han har hatt skikkelige skriketokter både dag og natt. Jeg har ikke visst om han har hatt luftsmerter, annen type vondt eller hva det har vært. Det har løsnet litt nå, heldigvis. Helsesøster kom på hjemmebesøk og mente at han har vært overtrøtt, rett og slett. Hun rådet oss også til å ikke bysse og vugge hele tiden. Han måtte få finne roen til å sovne av seg selv. Ellers kunne det gjøre at han ble urolig også. Det har vi endelig klart. Happy-happy-happy. [:D]

Jeg er lite innpå her for tiden, men jeg tenker på dere og savner dere.

Så fiiiiin da

såååå nydelig daa

Utrolig nydelig!![:D]

Han er nydelig!! [:D]

åååh så fiiin!=)
Synes dei e så fine når dei sutta på smokken (og amma)..
og gratulerer med smilet!! [:D][:D]

håper han fortsetter å grine mindre! Er så frustrerande når vi ikkje klara å hjelpe dei.. [>:]

Han er verdens fineste, men det er alle babyene her inne (og det er sånn det skal være). 

Han griner nesten ikke lenger. Bare når han vil ha maten servert asap, ny bleie eller kyss, klapp og klem. Blid og fornøyd og sover godt. Ingen natterangler, heldigvis. [8D]

Enda ikke funnet navn??[;)]

Er det det at dere er uenig da, eller har dere bare ikke forslag? Vært gjennom navnebøker og alt? [8|]

Ja ikkke lett når den ene har negative assosiasjoner til den andres forslag osv. Må være vanskelig å ikke ha funnet navn enda! Vi bestemte oss allerede da vi fant ut vi var blitt gravid. Var sjokket over at vi ble enige så kjapt, siden vi egentlig er ulik. Han ville ha norsk/skandinavisk navn, og jeg et internasjonalt navn - så skulle jo vært umulig. Men så fant vi et dobbeltnavn som gav oss begge deler, så da var det liksom i boks!

Back
Topp