Den lille barnebutikken.

Spentforandregang

Betatt av forumet
Noen som har handlet der og vil dele erfaringer? Er jo helt sjukt billig der inne [emoji15] kombivogn med bilstol til eks. 4699....det er med stelleveske og to regntrekk osv
 
Noen som har handlet der og vil dele erfaringer? Er jo helt sjukt billig der inne [emoji15] kombivogn med bilstol til eks. 4699....det er med stelleveske og to regntrekk osv

Ingen erfaring, men jeg tenker at når noe er så billig må det ha sin pris på andre måter, og da gjerne kvaliteten. Barnevogn og bilstol er viktig for meg at har god kvalitet og er sikkert for barnet å sitte/ligge i. :)
 
Ingen erfaring, men jeg tenker at når noe er så billig må det ha sin pris på andre måter, og da gjerne kvaliteten. Barnevogn og bilstol er viktig for meg at har god kvalitet og er sikkert for barnet å sitte/ligge i. :)

Står jo at de er godkjent...men hva slags godkjenning aner jeg ikke [emoji85]
 
Står jo at de er godkjent...men hva slags godkjenning aner jeg ikke [emoji85]

Ja de har vel ikke lov til å selge det uten godkjenning. Men er forskjell på sikkerheten selv om de er godkjent :) ser også ut som isofixbase må kjøpes utenom slik at du er obs på det om du kjøper :)
 
Ingen erfaring, men jeg tenker at når noe er så billig må det ha sin pris på andre måter, og da gjerne kvaliteten. Barnevogn og bilstol er viktig for meg at har god kvalitet og er sikkert for barnet å sitte/ligge i. :)
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.
 
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.

Ofte er det en sammenheng mellom pris og kvalitet, og hovedsaklig er jeg mest skeptisk til en så billig bilstol. Emmaljunga er forøvrig komt best ut i tester på sikkerhet og kvalitet, så vil tro de er til å stole på :)
 
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.

Også er det noe med at når man går fra dypvogn til sportsdel er det fort å ville bytte vogn også, så det er jo ikke så lenge den blir brukt [emoji85]
Nei får sjekke det ut litt trur jeg [emoji4]
 
Hadde brio happy kombi til de to eldste. Super vogn! Men den ble slitt og kastet :p ( brukte vogn hele tiden da jeg ikke hadde lappen når de var små)
Denne gangen ble det emmaljunga, og jeg har aldri hatt annen vogn selv etter at bagen ble for liten. Hadde reisetrille til vi dro på ferie osv. Men hadde også en Emmaljunga twin nitro vi tok med til Tyrkia. Aldri hatt noe problem med å bruke større vogn til vanlige ting. Siden jeg elsker å gå tur, så må jeg ha en robust vogn som tåler alt fra asfalt til skogsveier. Så her hadde det vært uaktuelt med billig merke på vogn. Samme gjelder bilstol . De to tingene sparer jeg ikke på for å si det sånn.
 
Back
Topp