Spentforandregang
Betatt av forumet
Noen som har handlet der og vil dele erfaringer? Er jo helt sjukt billig der inne [emoji15] kombivogn med bilstol til eks. 4699....det er med stelleveske og to regntrekk osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har handlet der og vil dele erfaringer? Er jo helt sjukt billig der inne [emoji15] kombivogn med bilstol til eks. 4699....det er med stelleveske og to regntrekk osv
Ingen erfaring, men jeg tenker at når noe er så billig må det ha sin pris på andre måter, og da gjerne kvaliteten. Barnevogn og bilstol er viktig for meg at har god kvalitet og er sikkert for barnet å sitte/ligge i.
Står jo at de er godkjent...men hva slags godkjenning aner jeg ikke [emoji85]
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.Ingen erfaring, men jeg tenker at når noe er så billig må det ha sin pris på andre måter, og da gjerne kvaliteten. Barnevogn og bilstol er viktig for meg at har god kvalitet og er sikkert for barnet å sitte/ligge i.
Ja de har vel ikke lov til å selge det uten godkjenning. Men er forskjell på sikkerheten selv om de er godkjent ser også ut som isofixbase må kjøpes utenom slik at du er obs på det om du kjøper
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.
Grunnen til at det er billig kan være fordi merket er produsert i feks Polen. Og ikke de rådyre Stokke og emmaljunga. Selvom er produkt er billig betyr det absolutt ikke at det ikke er trygt å bruke. Emmaljunga og Stokke er neppe mye bedre enn alle andre merker selv om de koster det dobbelte så mye.