Den lever :)

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hatt brun/beige utflod i en uke nå. Så bestilte tidlig UL privat. Skulle egentlig vært 7+0 i dag. Men hun fikk 6+1. Kan ikke forstå hvordan det går an. Men sæden har vel ligget på lur for vi hadde ikke sex etter 6.12!. Hadde EL 5.12 så kan vel ikke ha tatt 5 dager før egget løsnet etter EL test vel?
I allefall, hjertet slo
Og jeg velger å følge august, siden jeg kommer til å føde i august uansett om termin blir først på september

Det samme med meg, etter mens termin skulle jeg ha termin 29.august. Vet jeg hadde litt sen EL. (16.dager etter mens) men i dag på UL. Satte hun meg tilbake fra 7+0 til ca 6 - 6+1. Hun sa at egge hadde ligget litt i dvale men alt så fint ut både plommesekk og hjerte banket. Jeg velger å følge både august og september. Da jeg sansynligvis får i september. Mitt 3 barn og har alltid født før tiden :-) får se hva UL. Sier i uke 12 og 19 :-)

Hatt brun/beige utflod i en uke nå. Så bestilte tidlig UL privat. Skulle egentlig vært 7+0 i dag. Men hun fikk 6+1. Kan ikke forstå hvordan det går an. Men sæden har vel ligget på lur for vi hadde ikke sex etter 6.12!. Hadde EL 5.12 så kan vel ikke ha tatt 5 dager før egget løsnet etter EL test vel?
I allefall, hjertet slo
Og jeg velger å følge august, siden jeg kommer til å føde i august uansett om termin blir først på september
Hvor mange cm var din?

i denen fasen kan millimeter utgjøre store forsjeller. tå på datoen din du :) men sæden kan leve i ei uke inni deg ;)

På mitt UL bilde står det 5,3cm eller så står det CRL 0,35
Den er jo ikke 5 cm i uke 6 når den er 1 cm i uke 7 ;) så det er nok millimeter tenker jeg.
Jeg står fortsatt på min dato fram til ul i uke 12 og 18. Begge mine har kommet 11 og 9 dager før ul termin og 6 og 3 dager før menstermin. Så det blir nok august uansett :) Skal kreve å bli satt igang pga revning pga store barn begge ganger eller KS :/ må høre med jordmor :)

Den er jo ikke 5 cm i uke 6 når den er 1 cm i uke 7 ;) så det er nok millimeter tenker jeg.
Jeg står fortsatt på min dato fram til ul i uke 12 og 18. Begge mine har kommet 11 og 9 dager før ul termin og 6 og 3 dager før menstermin. Så det blir nok august uansett :) Skal kreve å bli satt igang pga revning pga store barn begge ganger eller KS :/ må høre med jordmor :)
Ja jeg står forsatt på min mens termin jeg og. På mine 2 andre barn så er det mens terminen som har stemt her og. Vist ikke fikk he positiv test før uke 3 denne gang. Je tviler på at det stemmer. Så holder på terminen 29.august.
Tror heller ikke de cm stemmer men tror crl 0,35cm er den som er rett. Vet ikke hva det andre er, men det står cm der og :-)

Back
Topp